2014. október 12., vasárnap

Ketogén étrend 17. hét, összefoglaló

Hétfő:(Pécs)
R: sajtos-sonkás rántotta
E: sült máj olaszos hagymával
V: mogyi...
Részletek itt

Kedd:(cirkusz)
Edzés: súlyzós
R: sonkás-sajtos rántotta (1 tojás, 2 sz. sonka, 1 ek kókuszzsír, kis marék sajt), zöldség
E: sült csirke, mediterrán saláta
V: sajtos karaj, saláta.
Részletek itt

Szerda:(hegymászás, piac)
R: sonkás-sajtos rántotta (2 tojás, 2 sz. sonka, fél marék sajt, 1 ek kókuszzsír), zöldség.
V: grillezett hátszín, tarja, sült csülök, saláta.
Részletek itt

Csütörtök:
R: sonkás-sajtos rántotta, zöldség
E: cigánypecsenye, saláta
V: sajtos karaj, saláta
Részletek itt

Péntek:(Hőgyész, vendégségben)
R: sajtos-sonkás rántotta
E: cigánypecsenye, cékla, saláta, csöpp húsleves.
V: anyu istenkirályságos mennyeimannás csoda cigánypecsenyéje, 1 tk sült szalonna zsír (elkunyiztam anyutól, sózva ez kérem szépen kész csemege!), saláta sóval, oliva olajjal.
Részletek itt

Szombat:(piac)
R: sonkás-sajtos rántotta
E: halászlé
V: cigánypecsenye, 4 szelet sült szalonna, cékla, 1 tk sült zsír
Részletek itt

Vasárnap:
Részletek itt

Tapasztalatok:

- A héten egyáltalán nem számoltam se makrokat, se kalóriát, se semmit.

- A tesztcsíkot sem használtam napi szinten, de amikor igen:



- Az emésztésem továbbra is teljesen rendben van.

- Kérdeztétek, hogy a 34-es ruhaméret van-e hatással a menstruációs ciklusra: nincs.

- Nagyon régen mértem már magam, ma megtettem. Icipici változás van csak:

(magasság 164 cm)
Keto előtt
6 hét keto után
10 hét keto után
13 hét keto után
17 hét keto után
mell alatt
78cm
74cm
74cm
73.5cm
74cm
derék
75cm
73cm
73cm
72cm
74cm
csípő
85cm
82cm
82cm
80cm
81cm
comb
56cm
54.5cm
54.5cm
54.5cm
55cm
kg
62
57.5
57.7
57.8
58.6


Ennek egyetlen okát látom (bár még mindig nem érdekelnek ezek a számok, a ruhák és a tükör pontosabb): az itthoni két hétben nem igazán sikerült rendszeresen edzenem. Itt a súlyzósra gondolok. Mert mozgás volt napi szinten, hol hegymászás, hol séta... De az izmaimon nagyon érzem a súlyzós edzés hiányát.

- Fizikai közérzetem, energiaszintem rendben, és ha sikerül visszaállnom a normális alvásra, akkor lesz ez az igazi.

- Továbbra is fantasztikus érzés nem éhesnek lenni. 

- Nagyon jókat eszem, és bőségesen is, a héten összesen kétszer éreztem, hogy ideje lenne enni, de akkor sem kapartam a falat, nem voltam erőtlen, csak a gyomrom volt üres.

- Fogyni továbbra sem szeretnék, csak tónusosabb izomzatot.

- Továbbra sem hiányzik semmi: sem a pékáruk, sem a gyümölcsök, sem az édességek. Na sós mogyorón el tudnék élni, de az nem ketogén, és irtó rossz hatással van a bőrömre. Nem mondom, hogy soha többé nem fogok enni, mert nem a tökéletességre törekszem, még mindig nem az a célom, hogy "tartsam a ketogén étrendet", hanem hogy ne legyek éhes, hogy jól érezzem magam a bőrömben.

- Továbbra is szörnyen ritkán járok vásárolni, és továbbra is állíthatom: ez a legolcsóbb módszer, amit valaha is próbáltam.

- Sokszor egyhangúnak tűnik az étrend, de nem unalmas, mert minden egyes étel isteni, imádom, jóízűen megeszem.

- Továbbra is megoldhatók az étkezések utazáskor is, vendégségben is, étteremben is. A környezetem pedig egyre elfogadóbb, sőt csodálkoznak, hogy milyen sokat tudok enni és mégis jól nézek ki. Az itthoni két hétben voltam szülinapi buliban, vendégségben is, mindenféle dobozolás, ételcipelés nélkül simán ment, volt nekem való kaja, jól be is laktam mindig. Nem csinálok faxnit abból, ha étolajban sütötték a húst, negyed évente egyszer szerény véleményem szerint belefér. És abból se, ha panírozott a hús: leszedem a bundát és kész.

- Nagyon sokan (!) írtok, hogy kipróbáljátok a receptjeimet és sikerül, és ízlik, a családnak is. Ha hiszitek, ha nem, ennek nagyon örülök.

- Nagyon sokan (!), napi szinten (!) megkeresnek, tanácsot kérnek étkezéssel, edzéssel kapcsolatban, legtöbben a ketogénnel kapcsolatban, és jönnek a visszajelzések, hogy működik, hogy boldogok, mert végre nem éhesek, hogy emellett fogynak, jókat esznek... Ha tehetném, komolyan mondom, ebből élnék: tanácsot adnék, segítenék, főznék másoknak is. Igen, ez egy álom, ami még valóra is válhat. Mert azt hiszem, ebben vagyok a legjobb és még hobbi szinten is a legeredményesebb. És hatalmas örömforrás.

- Summa summarum: 17 hét ketogén étrend után is 100%-osan boldogsággal tölt el, hogy hallgattam a szervezetemre júniusban a sok-sok sírás, bezabálós falásroham, falkaparós éhséggyötrelem után. Nemcsak én vagyok elégedett az "eredménnyel", hanem a környezetem visszajelzései is igazolnak: "bomba jól nézel ki", "nagyon csinos vagy", "simán letagadhatsz tíz évet", "az izmaid nem puhák, nem túl kemények, pont jó" (ez a masszőr volt)... Az üzletben megnézhetem, felpróbálhatom a csinos ruhákat, amik ugye sokszor nem is léteznek 40-es vagy annál nagyobb méretben; odamehetek az S-es, XS-es részhez, és nincs úszógumi, ami kibuggyanjon a nadrág derekánál oldalt vagy hasnál. És simán felmászok egy kisebb hegyre, nem lihegek órákig, ha több emeletet kell mennem lépcsőn, nem fáj a talpam, semmim. Persze mindezt csak az értheti meg, mármint hogy ez mekkora boldogság és megkönnyebbülés, akin volt már 20-25+ kiló túlsúly. Aki érezte már magát annyira rosszul a bőrében, utálta magát annyira, hogy változtasson. "Mindegy", milyen étrenden vagy, csak NEKED legyen jó. De biztos vagyok benne: érdemes változtatni, érdemes tenni magunkért, minden egyes apró lépés hozzásegít ahhoz, hogy jobban legyünk, szebbek legyünk, egészségesebbek, fittebbek.

- Ha a ketogén mellett döntesz, az itt lent található linkek sokat segíthetnek. Az "alapok" egy linkgyűjtemény, amit folyamatosan frissítek, és hamarosan tervezek egy bejegyzést arról -egyszerű konyhanyelven-, hogyan érdemes elkezdeni ezt az étrendet.



Ketogén étrend: alapok (linkgyűjtemény) itt


Ketogén étrend minta 1 itt, 2 ittitt, 4 itt, 5 itt, 6 itt, 7 itt, 8 itt, 9 itt

Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt
Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):

1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt
14. heti összefoglaló itt
15. heti összefoglaló itt
16. heti összefoglaló itt
Tapasztalatok (közel) negyed év ketogén étrend után itt
Facebook oldal: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése