2014. szeptember 21., vasárnap

Ketogén étrend 14. hét, összefoglaló

Ketogén étrend: alapok (linkgyűjtemény) itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 ittitt, 4 itt, 5 itt, 6 itt
Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt
Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt
Ketogén étrendem (heti menüvel):
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt
5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt

Hétfő:
R: csokikrém
E: sajtos karaj (tej=kókusztej), saláta
V: 2 főtt tojás, sült szalonna
Részletek itt

Kedd:
R: sonkás-sajtos rántotta
E: sajtos karaj, saláta
V: tonhal saláta
Edzés: Asylum/Back to core
Plusz mozgás:
- 40 perc gyorsgyaloglás
- 45 perc séta
705 kcal
Részletek itt

Szerda:
R: 1 tükörtojás, 2 szelet sült sonka
E: tonhal saláta
V: kolbászos rántotta, 1/3 avokádó
Edzés: Asylum/Vertical plyo
Plusz mozgás: 1 óra séta


 827 kcal
Részletek itt

Csütörtök:
R: 1 főtt tojás, 3 szelet sonka
E: saláta, sült pulyka, főtt brokkoli
V: sült szalonna, sonka, 1/3 avokádó
Edzés: Asylum/Relief
Plusz mozgás: 1 óra séta


 859 kcal

Részletek itt

Péntek:
R: 1 tojás, kolbász, sonka
E: sült csirke, saláta
V: sonka, sajt
Edzés: Asylum/Back to core, Strength
Plusz mozgás: 1 1/4 óra séta
Részletek itt


Szombat:
R: 1 tojás, 2 szelet sonka, fél marék cheddar sajt
E: marék sült csirke, cukkini pommes, párolt zöldség, saláta
V: csokikrém
Edzés: Asylum/Back to core, Strength
Plusz mozgás:
Napozás: 2x20 perc :)


 702 kcal

Részletek itt


Vasárnap:

R: sonkás-sajtos rántotta
E: cukkini pommes, sült csirke, saláta
V: 2 tojás, kolbász, saláta
Edzés: Asylum/Relief, Speed and agility
Plusz mozgás: később beírom
Napozás: 2x20 perc :)
Részletek itt




Tapasztalatok:


  • Minden reggel mennek a vitaminok (a 3. heti összefoglalónál írtam róluk, plusz vas).
  • Az emésztésem tökéletes.
  • Csökkentettem a zsír mennyiségét és növeltem a fehérjebevitelt. Nekem jobban bejön, ha magasabb a zsír. De továbbra is érzésre eszem leginkább, ha számolok, azt a nap végén teszem.
  • Az energiaszintem teljesen rendben.
  • Egész jókat alszom.
  • Továbbra is tiszta a bőröm.
  • Semmiféle negatív tünetet nem tapasztalok, csak pozitívakat, amikről eddig is beszámoltam.
  • A súlyom stabil. (És ez jó, mert nem szeretnék már fogyni.)
  • Nekem teljesen természetes ez az étrend, nincs kínlódás, nincs szenvedés, nincs megvonás.
  • Az edzések néha könnyebben mennek, néha nehezebben, de ez szerintem nem étrend függő. Az edzés mellett a héten meglehetősen aktív voltam, volt sok séta is és egész napos (!) házimunka sok létrázással, lépcsőzéssel, cipekedéssel.
  • A folyadék fogyasztást továbbra sem erőltetem, iszom, ha szomjas vagyok. Napi 2-3 liter így is elfogyott a héten.
  • Mint mindig, most is elmondom, hogy aki így szeretne enni, esetleg fogyási szándékkal, az semmit ne vegyen készpénznek, amit leírok (és azt se, amit más), mert ez az "én ketogénem", nekem így vált be, így működik. Olvass, tanulj, légy tisztában az alapokkal, alkalmazd saját magadra, próbáld ki, neked mi válik be, kérdezz! (A fenti linkgyűjtemény jó kiindulópont lehet.
  • A kép augusztusi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése