2014. június 29., vasárnap

Ketogén étrend 1. hét, összefoglaló


Hétfő:
R: kolbászos rántotta, csokikrém (jobb oldalon a keresőbe beírva megtalálható), kávé.
E: kurkumás csirke, saláta.
V: cigánypecsenye.
(Részletek itt.)

Kedd:
R: sonkás rántotta kis cheddar sajttal, saláta, ribizli.
E: kis zöldség leves, kis adag pörkölt. Nem voltam éhes, csupán azért ettem, hogy maminak ne legyen mibe belekötnie. Mondjuk jólesett, nagyon finom volt, no meg én gyakorlatilag bármikor tudnék enni…
Du: benyomtam egy csomag mogyorót. Igen, amolyan nass volt, mert éhes még nem voltam. És ha elkezdek magokat enni, akkor nálam nagyon nehéz a leállás…
V: (már itthon) sajtos csirke, saláta.
(Részletek itt.)

Szerda:
R: kolbászos-sajtos rántotta, marék mandula-kesu, ribizli. Lett volna. Csakhogy nem voltam éhes. Odakészítettem reggel, de aztán a magokat elropogtattam, a többit betettem a hűtőbe, mert végül ez lett az ebédem.
Délutáni nasi: nagy marék mandula. No problémó, csupán a bőrkém néz ki úgy, mint Pippi Langstrumpf arca, csak amíg ő szeplős, én ragyás vagyok ;)
V: sajt szeletek, főtt tojás, kolbász karikák, paradicsom saláta.
(Részletek itt.)

Csütörtök:
R: (egykor) burger, fél palacsinta.
U: marék mogyoró, pár szelet kolbász.
V: (masszázs után) sült kolbász, fél avokádó, paradicsom saláta, vegyes saláta.
(Részletek itt.)

Péntek:
R: sonkás rántotta, paradicsom, sajt, kávé. (A vitaminokat már futás előtt megettem.)
E: cukkini spagetti.
U: kesu.
V: csokikrém, kolbász.
(Részletek itt.)

Hétfőn moziban voltunk.
Kedden együtt reggeliztünk, egyformát és elutaztunk a nagymamámhoz.
Szerdán séta a városban, a Dunánál.
Csütörtökön befizetett egy masszázsra.
A péntek is egy szuper kis nap volt.

Aztán jött a szombat. Délelőtt a Zsolnay negyedben jártunk, a Planetáriumban. Délután 3-kor értünk haza, és akkor Szent Iván jött, látott és győzött, és örökre megváltoztatta az életem.

Szombat-vasárnap:
200g mogyoró, marék málna, 1 burger.

Nem így terveztem, de így alakult.

Tapasztalatok:

- Semmi de semmi éhségérzet.
- Maximális jóllakottság, de nem az a nyomasztó fajta, hanem teljesen természetes.
- Nem kell állandóan az órát néznem, mikor kell/lehet ennem.
- Nem igényel extra előkészületeket.
- Nagyon jól be lehet lőni előre tervezés nélkül is a fehérje-zsír-szénhidrát arányt.
- Jóval kevesebb időt töltök a konyhában.
- Embertelen finomakat eszem.
- Súly: minusz 2.5 kg, ebből 1.8 kg szombatról vasárnapra, a Szent Ivános bejegyzésben az okok.

2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése