2014. július 13., vasárnap

Ketogén étrend 4. hét, összefoglaló

Hétfő: (hotelban)
R: 3 tojás, 10 szelet házi kolbász, marék cheddar sajt, kávé.
Du: 2 főtt tojás, 2 falat kolbász, marék mogyoró.
Este: nagy marék mogyoró.
Részletek itt
Folyadék 1.5 liter víz.
Edzés: -

Kedd: (hotelban)
R: tojásrántotta (kb 3-4 tojásnyi), 2 fél szelet sajt, 2 szelet paradicsom, 1 szelet erős paprika, 1 kis alma.
E: 2 főtt tojás, kis darab házi kolbász, 2 szelet sajt, marék mogyoró.
Részletek itt
Folyadék: 2 liter víz.
Edzés: -

Szerda: (hotelban)
R: 2 tükörtojás, 2 fél szelet sajt, paprika, paradicsom, vaj, tea, kávé, kis alma.
E: cigánypecsenye.
Részletek itt
Folyadék 1.5 liter víz.
Edzés: -

Csütörtök: (több helyszínen)
R: (hotelban) ld. hétfő
E: (étteremben) rántotta
V: (Hőgyészen) pár szelet kolbász
Részletek itt
Folyadék 1.5 liter víz.
Edzés: -

Péntek: (vendégségben és az új albérletben)
R: tea, kávé.
E: 1-2 dl húsleves lé; 2 tojásból rántotta, kolbász, 2 falat csirkesült, 2 szelet sajt, paradicsom.
Este: marék kesu.
Részletek itt
Folyadék 1.5 liter víz és egy bögre tea.
Edzés: -

Szombat: (albérletben)
R: rántotta (3 tojás, 2 szelet sonka), paradicsom (csak 3 szeletet tudtam megenni).E: marék kesu, mandula.
V: tonhal saláta, rumos csoki.
Részletek itt
Folyadék 1.5 liter víz és egy bögre tea.
Edzés: fél óra nagyon tempós séta (szétizzadtam magam, nagyon megterhelő volt, de végre mozogtam).

Vasárnap: (albérletben)
R: 2 tojás, 10 szelet házi kolbász 2 ek kókuszzsíron.
E: 100g mogyoró.
Részletek hamarosan.
Folyadék: 1 liter víz.
Edzés: T25/Alpha Cardio (a Tania féle modifikációt csináltam, úgy leizzadtam, mintha lefutottam volna 5 km-t).



Tapasztalatok:



- Még mindig közrejátszanak a lelki dolgaim.
- Nulla éhségérzet.
- Nem volt előre tervezés.
- Vendégségben is simán kivitelezhető volt egy ketos menü összehozása.
- Soha ilyen keveset nem költöttem még ételre.
- Alig tartózkodom a konyhában, mégis van mit enni, a rumos csoki meg maga a mennyország.
- A súlyom a 3. hetihez képest nem változott.
- Azt hiszem, ha majd megint tudok rendesen és eleget aludni, az erőnlétemmel semmi gond nem lesz.
- Még mindig azt mondom, hogy ez az étkezési mód számomra egyáltalán nem megterhelő, sőt a legegyszerűbb az eddigiekhez képest; istenieket eszem, nem vagyok éhes, ami nálam iszonyatosan nagy dolog.
- Étteremben -azt tapasztaltam- hozzáállás kérdése, hogy fizetni kell-e a nem kért köretért vagy nem, az is, hogy készítenek-e az embernek egy tojásrántottát délben.
- Van jövő hétre felskiccelt menüterv, majd igyekszem. :)

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 itt., 3. itt
Ketogén étrend: alapok ittKetogén étrendem:
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.

Facebook oldal: Boszorkánykonyh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése