2014. június 29., vasárnap

Ketogén étrend 2. hét, összefoglaló

1. heti összefoglaló itt.



Étek hétfőn:
R: 4 piskóta.
U: kis darab kolbász, egy falat sajt.
V: fél tenyérnyi gombás hús, 2 tojás.
Részletek itt.

Kedd:
R: 2 lenmag kenyér, marék ribizli, kávé.
E: saláta, gombás hús, 1 tojás.
V: saláta, kolbász, 1 tojás.
Részletek itt.

Szerda:
R: marék málna, 2 lenmag kenyér, 1 főtt tojás, kávé.
E. sült csirke, saláta tökmagolajjal, fél avokádó, 1 tojás.
V: 1 tojás, saláta tökmagolajjal.
Részletek itt.

Csütörtök:
R: kávé.
E: 2 tojás, kolbász, 1 mini alma, 10 szem mandula.
V: sajtos csirke, saláta.
Részletek itt.

Péntek:
R: kávé, csokikrém málnával.
E: 1 tojás, 10 szeletke kolbász, saláta. 
V: 1 szelet sült csirke 1 csík sajttal, saláta.
Részletek itt.

Szombat:
R: kávé (amit estig sem tudtam meginni...), rumos csoki (amit megint csak letuszkoltam), meggy. 
E: 2 tojás kolbásszal, saláta (tuszkolós, egyáltalán nem volt étvágyam). 
V: kis adag saláta tökmagolajjal. Igazából csak azért ettem meg, hogy egyek valamit...
Részletek itt.

Vasárnap:
R: meggy, 5 szelet kolbász, 2 szelet cheddar sajt, 2 szelet kék sajt, kávé, 100g mogyoró.
E: jégsaláta tökmagolajjal.
V: 1 tojás, 5 szelet kolbász, 1 paradicsom.

Kép: keogén előtt, ketogén után.



Tapasztalatok:
- A Szent Iván éj miatt nem igazán tudtam ételre gondolni. Amit megettem a héten, az mind letuszkolós volt, és csak azért, hogy életben tartsam a testemet.
- Súly: minusz 0.8 kg.

3. heti összefoglaló itt.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése