2014. július 20., vasárnap

Ketogén étrend 5. hét, összefoglaló

Hétfő:
R: rumos csoki
E: cigánypecsenye, cukkini pommes, paradicsom saláta
V: keto saslik 
Részletek itt
Edzés: 25 perc futás, 25 perc Focus T25 (Cardio).

Kedd (vendégségben):
R: rumos csoki
E: cigánypecsenye, uborka és paradicsom saláta
V: 80g mogyoró.
Részletek itt
Edzés: 2-3 óra szauna padláson pakolás, dobozolás, majd ezerszer 35 lépcsőn fel-le dobozokkal.

Szerda:
R: 100g mogyoró
E: gombás csirkemell
V: marék mandula, cigánypecsenye.
Részletek itt és itt
Edzés: 25 perc Focus T25 (Speed 1.0)

Csütörtök:
Reggel: futás.
Reggeli: 2 tojás, 10 szelet házi kolbász, 3 kovi ubi.
Ebéd: gombás csirkemell, spenót.
Vacsora: 100g mogyoró.
Részletek itt.

Péntek (utazás):
R: 2 főtt tojás, sonka.
E: cigánypecsenye.

V: 70g mogyoró (tudom, túúúdom!... ;-) )

Szombat (vendégségben):
R: kolbász
E: 3 sült hús, saláta
V: marék mogyoró.
Folyadék: több liter víz.
Részletek itt.

Vasárnap:
R: mogyoró
E: rántotta
V: rántotta (3 tojásból).
Részletek itt

Tapasztalatok:


- A sárga vonal még mindig a heti fél kiló, egészségesnek mondott fogyást szimbolizálja.
- A zöld vonal a saját mérlegem alapján készült, 5 hét ketogén étrend mellett.
- Az egyetlen kiugrás a menstruáció alatt volt, az is csak plusz 60 dkg. És vissza is állt.
- Nem terveztem már fogyást, már 5 hete sem, mégis folyamatos. Az ideálisnak titulált testsúlyom alsó határánál vagyok több 1 kg-mal. Ezt csak érdekességként írom, egyáltalán nem izgat, hány kilót nyomok, a tükörképem az, ami jó visszajelzés és a ruháim (per pillanat minden (!) nagy és lifeg rajtam...).
- Napi szinten vitaminok (ld. előző hetek bejegyzéseinél, linkek lent), sok folyadék.
- Sózok szinte mindent (himalája).
- Zsír: 75-80%.
- Fehérje: 10-20%.
- Szénhidrát: 4-10%.
- Továbbra sincs éhségérzet.
- Továbbra is minden, amit eszem, nagyon finom.
- Egyelőre még mindig meglehetősen egyhangúak az étkezések, hamarosan ezen változtatni szeretnék (bár simán elélnék cigánypecsenyén).
- A keto mellett (is) nagyon fontos a megfelelő alvás és az edzés. Hiszen nem ücsörgésre tervezték az emberi szervezetet. A velem egy hónapja történtek akkora sokkot okoztak, hogy nagyon lassan, nagyon nehezen sikerül magam összekaparnom a lelki kiskanalammal. Három és fél hétig alig ettem és napi 1-2 órát aludtam. Nagyon legyengültem. Így edzésen nem is gondolkodtam. Túl kellett élnem, ezt teszem a mai napig is. A keto 5. hete már élhetőbb volt: sikerült aludnom (igaz, nyugtatóval és altatóval), voltam futni kétszer és volt két kis edzés is. És nem adom fel. Nem tudom, meddig tart még ez az állapot, mikor kezd majd begyógyulni a lelkem, de azt tudom: minden tőlem telhetőt meg fogok tenni magamért, a mielőbbi felépülésemért, az erőnlétem és az izmaim visszaszerzéséért.
- Öt hete nem ettem kenyeret/pékárut, se boltit, se sajátot. És Isten biza nem hiányzik. Az inkognitós napomon láttam paleo sütit cukrászda kirakatban, még csak be sem mentem, meg sem néztem. 
- A mai napig figyelek, olvasok, tanulok "ketogénül". De nem fogom a fejem a falba verni, ha egyszer 21% fölé megy a napi fehérje bevitel vagy 70% alá megy a zsír bevitel. Vagy ha egyszer eszek vajat, netán brokkolit vagy paradicsomot. Egyelőre nincs autoimmun betegségem és ÁBSZ-m sem. Nagyon jól érzem magam a testemben, de a lelkem még szörnyen kusza, így egyelőre nem hatnak meg a fitátok és rokonaik ;-)
- A következő két hétben megint Ausztriában leszek. És folytatom a ketogén étrendemet.



Ketogén étrend minta 1 itt, 2 itt., 3. itt
Ketogén étrend: alapok itt
Ketogén étrendem:
1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése