2013. október 27., vasárnap

Új fejezet / 11. hét / Összefoglaló (első szakasz)

Nem tagadom: az itthoni 2 hét, az Új fejezet 10. és 11. hete iszonyatos rohanásban telt, időre odaérésből állt, tervezhetetlenségből, várakozásból, idegeskedésből, izgulásból. csomagoltam, utaztam, készültem, csomagoltam, át K-hoz, vissza az albérletbe, a városba, Pécsre... Tudtam előre, hogy most tényleg nem lesz időm semmire, tudtam, hogy fáradt leszek majd, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire. Tegnap volt talán az első laza nap, jól is sikerült és jól is esett.
 
A 10. héten megoldottam a kaját kistatyóból szendvicsezéssel. A 11. héten amolyan átmeneti volt a dolog, szinte nulla konkrét edzéssel, és inkább a paleo vonalon.
 
A súlyom nem változott az előző hetihez képest, viszont az edzés hiánya simán meglátszik a testemen: olyan kis plötyike, pihe-puha.
 
Ma vasárnap van, készre kell csomagolnom Ausztriára, még sütnöm kell kenyeret és sütiket, ki kell takarítani, délután a hűtőt leolvasztani és a kajámat elcsomagolni, a kész edzésterv mellé a kajatervet is befejezni, aztán holnap hajnalban megint 2-kor utazás.
 
És ezzel véget ért az Új fejezetem első szakasza, a "szálkásítás", "zsírlepucolás". Gyakorlatilag sikeresnek mondhatom a program első részét, megszabadultam pár kilótól és pár centitől. A kezdeti húsevős nehézségek után egészen jól belejöttem a hús-zöldség kombóba, és jól is éreztem magam vele, nagyjából. Amit észrevettem: habár szeretem a zabot, imádom a zabkását, nagyon nincs rám jó hatással. Malomkő érzés a gyomorban, hasfájás, fáradtság, álmosság, "nehéz közérzet", ami követi, ezért hanyagoltam is a héten.
 
 

Az Új fejezet 2. szakasza az izmok előcsalogatásáról szól. Őszintén megmondom: iszonyatosan sokat kérdeztem, olvastam a dologhoz, nagyon eltérő véleményeket olvastam, a testépítő étrend/edzéstől kezdve a paleós testépítésig minden véleményt meghallgattam, elolvastam, nem egyszerű a dolog. Én csak egy kis boszi vagyok, aki két hetenként országot és életstílust vált, kint a fürdőszobában és csendben edz, ami igazán lehangoló: nincs túl sok hely, nincs túl sok idő, bármikor szüksége lehet rám E-nek, és akkor abba kell hagynom az edzést. Kint katasztrofálisan nehezen megoldható az is, hogy egyáltalán valamit egyek, nemhogy jól és a céljaimnak megfelelően tudjam ezt tenni.
 
Gyakorlatilag tanácstalanul, megint csak a magam feje után kezdem a 2. szakaszt. Mind az étkezés, mind pedig az edzések tekintetében.
 
Étkezésben maradnak a "mindenmentes" alapok, de amíg nem tiltakozik a szervezetem, inni fogok fehérjeturmixot is.
 
Edzésben annyi lesz a változás, hogy nem egy meghatározott mozgásforma megadott edzéstervét fogom követni, hanem összeállítottam magamnak egy vegyes edzésekből álló tervet. Ki nem tudom vinni a súlyzókészletemet, így viszem a gumiköteleket, emellett lesz Asylum1, Asylum2, P90X, Insanity, Eap (...). Az itthoni 2 hétben pedig megy tovább a LMP. Persze ez csak egy terv, nem a legideálisabb, de ami fontos: kell az edzés.
 
A 2. szakasz úgy lenne igazán értelmes, ha szert tennék egy személyi edzőre, aki összeállítja az étkezési- és edzéstervemet, és kihozza belőlem a legjobbat. Erre hajtok. Mert úgy érzem, hogy a próbálkozásaim nem hozzák azt az eredményt, amire képes lennék. Emellett meg szeretném jegyezni, hogy legalább igyekszem, és megpróbálom a magam kis feje után a magam módján jól csinálni.
 
Új fejezet / Motiváció 1 / Döntés itt.
Új fejezet / Motiváció 2 / Célok
itt.
Új fejezet / Motiváció 3 / A motivációról itt.
Új fejezet / A táplálkozás 1 / Hogyan kezdjük el az életmódváltást? itt
Új fejezet / A táplálkozás 2 / Célok itt
Új fejezet / 1. heti edzésterv itt
Új fejezet / Táplálkozás 3 / 1. heti étrend itt
Új fejezet / Edzés 1 / Célok, eszközök itt
Új fejezet / Edzés 2 / Finomítások az edzéstervben itt
Új fejezet / 2. heti étrend itt
Új fejezet / 1. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 2. heti edzésterv itt
Új fejezet / 3. heti étrend itt
Új fejezet / 3. heti edzésterv itt.
Új fejezet / 4. heti étrend itt
Új fejezet / 4. heti edzésterv itt
Új fejezet / Első hónap / Összefoglaló itt
5-6. hét: nyaralás, pihenő
Új fejezet / 7. heti étrend és edzésterv itt
Új fejezet / 8. heti menüterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 8. heti edzésterv (Ausztria) itt
Új fejezet / 8. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 2. hónap / Összefoglaló itt
Új fejezet / 9. hét / Étrend itt
Új fejezet / 9. hét / Eredmények itt
Új fejezet / 10. heti étrend itt
Új fejezet / 10. heti edzésterv itt
Új fejezet / 10. hét / eredmények itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése