2017. augusztus 21., hétfő

Mai edzés: láb ✅

Nagyon korán kellett kelnem, hogy nyitásra a teremben legyek. Sok a dolog mára, később nem férne bele a napba. Előnye is van: jó darabig csak az enyém volt a terem, és mivel reggel megcsináltam, biztosan nem fog elmaradni az edzés.

- bemelegítés
- guggolás 4x8
- lábtoló 4x8
- lábnyújtás 4x10
- merevlábas felhúzás 4x10
- lábhajlítás 4x12
- farizom gép 4x10
- ülő vádli
- álló vádli
- 30 perc intervall kardio
- nyújtás

Azt hittem a torna végén, hogy csak fáradt vagyok: a gépes gyakorlatok után alig tudtam felvánszorogni a futópadra. Amikor onnan átmentem a biciklire, akkor már meglehetősen lelassult és darabos volt a mozgásom: a lábujjaimtól a fenekemig mindenemben izomlázam van. :) A hab a tornán a hazavánszorgás után az volt, amikor hálát adtam az égnek, hogy csak az 1. emeleten lakom, mert a harmadikra sem bírtam volna szerintem fellépcsőzni. :D

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése