2017. július 4., kedd

Kedd: fájdalom, változás

Hétfő itt




R: -
V: bundás kenyér sajttal, fokhagymával
Később: 2 lottó szelet

Mozgás: 3.5km

.....
Ne én ezt csináltam ma, csak nem a kajával, hanem a régi, nem használt, csak őrizgetett dolgaimmal. Fogtam egy nagy zsákot és belepakoltam.

Tettem ezt azért ma, mert nem sok mindenre voltam képes. Irtó keveset aludtam.

Arra ébredtem éjjel, hogy fáj a vállam. Irtózatosan. Konkrétan nem bírtam sehogy feküdni. Felkeltem, de állni se tudtam. Leültem, nem volt jó. Minden testhelyzetben teljes erőből sajgott a jobb vállam. Pontosabban a csuklyás izmom, onnan sugárzott ki a fájdalom. Próbáltam visszafeküdni, de nem ment. 10-es skálán 10-es volt a fájdalom. Nem újdonság sajnos, még a sima állástól, üléstől is képes bedurranni, megteszi ezt úgy évente kétszer. Az edzés felsőtest volt tegnap reggel, de egyáltalán nem használok nehéz súlyt, rendesen bemelegítettem előtte és alaposan le is nyújtottam utána. Igaz, vezettem is, előtte ablakot pucoltam, lehet, hogy most kicsit sok volt neki. Megmasszíroztam krémmel, rátettem egy melegítő tapaszt, felvettem egy pólót, hogy ha lecsúszik a takaró, melegen tartsa a vállam, bevettem egy fájdalomcsillapítót és reggel 4 óra táján sikerült úgy elhelyezkednem az ágyon, hogy el tudjak aludni.

A helyzet sokat javult reggelre, a fájdalom 5-ösre csökkent. Masszírozom (szerencsére elérem a gócpontot), nyújtom többször, a fájdalom már nem sugárzik ki. Majd elmúlik megint.



Kész a telefonom, elhoztam a szervizből. Működik, ez nagyon jó. Viszont olyan, mintha lenne egy teljesen új készülékem. Mindent, de mindent az elejétől kezdve be kell állítani rajta, töltögetem rá a programokat, amiket eddig is használtam. Az alap, gyári progik is totál máshogy működnek, győzöm magam kiismerni... Beletelik még kis időbe, amire a sajátomnak érezhetem és rendesen használni tudom. De tény: minden változik.


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése