2017. június 13., kedd

Vasárnaptól keddig, hatalmas meglepetés

Vasárnap (anyuéknál)









A világ tele van gyönyörűséggel, csak rajtad múlik, hogy ráakadjál ezekre az örömökre, melyek lépten-nyomon eléd kerülnek. Jean Webster
(Saját fotó, mostani kedvenc, kapor anyuék kertjében.)







Mozgás: -


Hétfő





Mozgás: képen + 4km



Kedd


R:


E: a tegnapi vacsorakor 2 adag készült, a dobozban a mai ebéd, még 2 főtt tojást is tettem hozzá


V:


Mozgás: képen + 5.5km

.....

Reggel kiírtam nagy büszkén a blog Facebook oldalán, hogy ma 5 éves a Boszorkánykonyha blog. Aztán gondolkodtam, gondolkodtam (kábé mint Micimackó): valami nem stimmel. Egy órára rá rájöttem, hogy nem júniusban, hanem majd júliusban! 😄 

Egy hónap ide vagy oda, idén 5 éve kezdtem a naplómat blog formában vezetni. Ezen alkalomból egy hatalmas meglepetést kaptam. Komolyan: totálisan meglepett, és nagyon-nagyon örülök neki: egy 10 alkalmas terembérletet kaptam! Itt is nagyon köszönöm!! (Remélem, még ma sikerül felfognom, hogy tényleg megyek terembe, jaj, mindent ki akarok próbálni! 😊)


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése