2017. május 28., vasárnap

Vasárnap

Sok mindent terveztem a hétvégére, csodás idő volt, aztán a tegnapi anyu-látogatás után ma konkrétan semmire nem voltam képes. Az e havi mensi úgy rendesen megviselt, ma totálisan használhatatlan voltam. Kint egyáltalán nem voltam, csak a teraszra ültem ki kicsit hosszú ujjú, meleg szabadidőruhában a napra, még így is rázott a hideg. És aludtam, napközben is kétszer. Van ilyen, holnap már jól leszek.

Délelőtt egy csokit ettem, aztán M. felugrott, melegített nekem anyu-csomagolt tegnapi ebédet, ettem még 1-2 kókuszgolyót és epret, amit P. küldött.


Estére kénytelen voltam összeszedni magam. Holnap reggel az OEP-nél, NAV-nál kezdek, megjött végre Ausztriából az E104-es nyomtatvány, erre vártam három hete, ezt kell bevinnem a hivatalba a másik, már kitöltött, T1011-es papír mellé.

Kaját kellett készítenem, amit viszek ebédre, az is megvan, meg egy csomó apróság is, mert a hivatali ügyintézés után holnap munka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése