2017. május 30., kedd

Hétfő, kedd

Hétfő

Rohanós volt a reggel. Sajnos még mindig algoflex-szel kezdtem, a -hétvégivel együtt- hatalmas dózistól egész délelőtt szédölögtem. Leszedáltam magam rendesen. Azért eltelt a nap, szerencsére a hétfő a leglazább napom a suliban, a gyerekek is nyugisak voltak, estére egész jól voltam már. Gondolkodtam rajta, hogy elmegyek egy esti futásra, de aztán áttettem inkább holnap reggelre.




R: -
Délelőtt: keto kávé
E: dobozolt, munkahelyen
V: rántotta, sült szalonna, párolt zöldbab

Mozgás: 6km séta



Kedd




R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: dobozolt: rántotta, párolt zöldbab, sült szalonna
V: sült darált hús most hagymával, brokkolival, sajtkrémmel, vajjal

Mozgás: reggel 10km


Este Miniben a fiúkkal (csak egy hosszú kávét ittam).

Ma fél 5-re állítottam az ébresztőt. Nem, nem délutánra! 😃 Egy az, hogy oda kell érnem dolgozni is, a másik pedig az idő. Mert hogy meleg van. Nagyon. A nyár hőmérséklete miatt nem az én évszakom. Szépek a színek, jólesik a napsütés, de már 20 fokban rosszul vagyok, a mostani 28-akban már ájulásig rosszul. Ha futni szeretnék kicsik nagyobbat, kénytelen vagyok hajnalban tenni, habár már akkor is meleg van, de mégsem annyira, mint délután és este. Munka után -teljesen őszintén- pedig már nincs kedvem mozogni, örülök, ha elvégzem a házimunkát, megfőzök másnapra. Szóval fél 5-re állított vekker, viszont mivel időben mentem aludni, időben is ébredtem: 4-kor. 😊 Így volt idő mindenre, végre egyszer nem kapkodva indultam munkába. Sőt reggelire a kenyeret volt idő megpirítani, mert így szeretem igazán (nincs kenyérpirítóm, így serpenyőben készül, meglehetősen lassú folyamat a pirítóhoz képest).

Az új futócipőmben pedig megvan az első 100 km 😉


A suliban még 13 tanítási nap, a szerződésem a bürokrácia miatt bonyolult, elvileg június 30-ig szól, aztán a hogyan tovább még képlékeny. Több tervem is van, júni végéig pontosan tudni fogom, mi és hogy lesz. 😉


2 megjegyzés:

  1. Tímea, új bejegyzésed van, akkor én is ide írom, amit kifelejtettem.
    Györgytea - "betegségek szerint" felsorolásnál még a:
    "menstruációs panaszok, PMS" címszó alattiakat is érdemes elolvasni.

    Azt jól teszed, ha a nehéz napokon nem futsz, hanem pihensz. :)
    Minden jót neked, Kati

    VálaszTörlés