2017. március 9., csütörtök

Mo. 7., sűrű, sűrű, raf, raf, raf

Egy kis ez, egy kis az, egy kicsit kint, egy kicsit a városban, egy kicsit itthon, így aztán sűrű volt a mai nap. A lényeg: ma már nincs antibiotikum, jobban is vagyok, volt étvágyam, érzem az ízeket, valamivel több volt az energiám. A fogamat ma is kezelték, holnap is megyek. Reggel felugrott M., L. délután eljött és megreparálta a csöpögő csapot, az állandóan folyó wc-t és a kád szigetelést (ezer hála!). És voltam szemüveg ügyben: a multifokális helyett kapok egy látót és egy külön olvasót, ami egyelőre szintén kísérlet, ún. munkaszemüveg lesz, ha nem jó, csinálnak másikat. Jövő héten meg is lesz(nek). Szanáltam itthon nagyon sokat és majdnem kész a takarítás is.


Reggeli átmozgató:

- bemelegítés
- fekve nyomás rúddal 2x12
- 1 p ugrókötél
- döntött törzsű evezés rúddal 2x12
- 1 p ugrókötél
- oldalemelés kézi súlyzóval 2x12
- 1 p ugrókötél
- guggolás rúddal 2x12
- 1 p ugrókötél
- kitörés előre kézi súlyzóval 2x12
- 1 p ugrókötél
- hasprés 30
- 1 p ugrókötél
- törzshajlítás oldalra kézi súlyzóval 2x12
- 1 p ugrókötél
- nyújtás.

És este tempós séta, majdnem 5km.

Nagyon régen volt ilyen, hogy elmenjek a boltba és megvegyem, amit szeretnék. Jó, az árakat természetesen megnéztem, így nem lett lazac ma sem és csirke helyett a darált hús jött haza, mert az volt az olcsóbb. És olyan sem mostanában volt, hogy zöldséget vegyek. Konkrétan salátát. Volt, hogy kaptam, de nem ettem meg. Vagy kaptam és nagyon ímmel-ámmal gyűrtem le. A reggeli paprikán kívül a Jóisten mentsen meg a zöldségektől, olyan vagyok, mint P., a húgom kislánya, no de ez így nem jó (?), ma is ettem kis salit, igyekszem legalább egy-két napig enni valami zöldet, nyersen is, párolva is. A hússal egyébként hasonlóan vagyok, így vettem egy kis halat is, ha nem csúszik a husi, ott van a hal, nincs kifogás. Nem ehetek állandóan vajas-paprikás kenyeret...



R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: tonhal saláta
Délután: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
Este: 1 főtt tojás, kis sonka


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése