2015. október 8., csütörtök

Csütörtök: holnaptól kezdődik az új munka, csomagolás, egyebek...

Az előző bejegyzésben írtam, hogy megkaptam az új munkát, amit holnap kezdek. Kedden, délután jött a telefon, így két napom maradt az előkészületekre. Tegnap megvolt a csomagolás nagy része, ma a befejezése, maradék ügyintézés, telefonok, rendbe tettem a lakást, ahogy minden elutazás előtt szoktam. Nem hagytam magamnak sok pihenőt, ez az étkezéseimen is meglátszik. Észre sem vettem, hogy ilyen keveset ettem, no és változatos sem volt, hiszen ilyenkor már megy az "együk ki a hűtőt" című népi műsor...

Reggeli: kávé, zsír.
Ebéd: rántotta, sült gomba, savanyú ubi, krémsajt, kenyérke.
Vacsora: rántotta, kék sajt, olíva bogyó, saláta.




Megérkezett az értesítés is az utazásról. Eddig hajnali 2.15-kor volt itt értem a busz, most 3.40-re kell készen lennem. És fele annyit fogok utazni. Yes!


Ha már Bécs a cél, ide teszem a héten fotózott fánkot, amit, ha ahhoz a polchoz érek a boltban, mindig meg szoktam szagolni. Imádom a fánkot is, csakhogy nem élek vele, de azért illatolni szabad! A mandulás kép: ha szeretnék majd mandulát venni, Ausztriában teszem. Ott ugyanis fele ennyibe kerül...

Csomagolás


Új hely, gyakorlatilag semmit nem tudok róla. Így két hétre minimalista csomagot állítottam össze. Kevés, de jól variálható ruhatár; a pipere cuccok áttéve kis kiszerelésű tárolókba, mini fogkrém, mini tükör (...). Megnéztem a várható időjárásról szóló jelentést: hideg lesz, sok csapadék. Így van sapka, meleg kabát, kardigán, pulóver, zárt cipő. Nem részletezem, ügyesen pakoltam, minden (!) befért a piros táskába, még a laptop is.

Igazi kihívást a kaja jelent. Nem tudom, lesz-e saját hűtőm vagy ha nem, használhatom-e a betegét. Így hűtős-fagyasztós dolgot nem viszek. Készültem azonban "túlélő csomaggal".

Sütöttem dupla adag szezám snacket.


Ami lesz nálam (egyáltalán nem ideális, de vész esetén nagyon jól jöhet): magok, töpörtyű, zsír, étcsoki. Került még a csomagba szezám- és lenmagliszt is.


Ma délután sütöttem egy adag kenyeret is. Először csak a felét akartam kivinni, de van egy olyan érzésem, hogy lesz hűtőm, akkor le tudom fagyasztani.


Mivel nem lesz túl hosszú az út, ha mákom van, alszom végig, csak pár szezámos rágcsát teszek úti kajának, szerintem nem leszek éhes. No meg vizet.

Akkor hát nincs más hátra, mint előre. Ha lesz netem, holnap már ismét Ausztriából jelentkezem :)


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése