2015. augusztus 1., szombat

Szombat (Au. 14/13.)

Hogy miért mosolyog Shaun T? Tényleg szereti gyilkolni az embert. Igaz, hogy ma, a 19. edzésnapon pihenő volt, de Shaunt, az edzőt egyszerűen képtelenség elfelejteni. Ma is gondoltam rá minden mozdulatomnál: amimben nincs izomlázam, az a testrész nem is létezik... Azért összesen majdnem egy órát sétáltam ma. Nem tempósan, csak úgy. Normál sebességgel. Maga a mozgás is jólesett, de a szabad levegőn tartózkodás még inkább jót tett. Nagyon elfáradtam így a 13. folyamatos munkanap végére, de még egy nap, aztán utazom haza és lesz két hét szabadságom.
Reggeli: vajas piskóta, kávé 1 ek zsírral

A piskóta készen volt, a fagyasztóban várta, hogy végre foglalkozzam vele.
A vajat imádom, a szervezetem viszont csupán ekkora mennyiséget tolerál, ezt még nagyon jól.
A kávéba ma sertészsír került. Imádom a disznózsírt, amióta az eszemet tudom, simán meg tudom enni magában is, kicsit megsózva, és a kávéban sincs vele semmi bajom. 




Ebéd: Cukkini tekercs, paradicsom saláta

Két napja a fejemben volt már a tekercs terve, ma nem hagytam, hogy a körülmények határozzák meg az ebédemet: kipróbáltam, működik-e, milyen. Kérem szépen: mennyei finom, nagyon laktató, E. is besegített az ötödik tekercsnél és ő, aki ki nem állhatja a cukkinit, kérte, hogy ha legközelebb ezt eszem, neki is ezt készítsem.




Paradicsom. Mivel -hála a jó égnek- nincs autoimmun betegségem, néha szerepel a paradicsom az étlapomon. Leginkább így szeretem, salátának. Ez most kivételesen bolti, de nem spanyol (...), hanem osztrák, helyi termelőtől. Bízom benne, hogy a bio nem csak egy elcsépelt divat-szó a papírján. 

Otthon a piacon szoktam venni házit vagy anyuék kertjéből kapok.
Vacsora: rántotta sonkával, sajttal

Igazán éhes nem voltam még, úgy jóllaktam ebédkor. Viszont imádom a rántottát, friss, echte házi tojásból (E. fiáék tyúkjai tojják a jó kis hegyi levegőn a Bauernhofban).





Nem tudom, miért alakult így, de az osztrák két heteimen csak úgy cikáznak az újabbnál újabb recept ötletek a fejemben. Ha az otthoni két héten minden nap két új ötletet próbálnék ki, nem lenne elég a 14 nap. De megint kánikulát jósolnak. Amikor 13 napja eljöttem, az albérletben 29.5 fok volt. Sütő használat nélkül. Légkondi nincs, így a kreatívkodás is a "Hanyagolom" kategóriában marad.

*Az a mosoly mögött nem csupán jó érzés bujkált. Hála volt az, végtelen.*
*Ő megbántott, én bocsánatot kértem.*
*Jótett helyébe jót várj!*

Lassan elteszem magam holnapra. Mert még egy napot végig kell mosolyognom türelmesen. (Az alvásterápia azért is szuper, mert ha az ember végig csinálja, utána már megengedheti magának, hogy ha fáradt és lehetősége van rá, korábban menjen aludni. Olyan jól beáll a belső óra, hogy legtöbbször sikerül munkaidő előtt, időben felébredni. Hasonlít a mechanizmusa a súlyvesztésére.)

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése