2015. július 5., vasárnap

Vasárnap (Au. 14/14.)

VASÁRNAP/Étek
Mozgás
R: 2 vajas lenmag kenyér
-
E: marék cseresznye, kávé, kókuszzsír
V: -

Napozás: 40 perc

Reggel kinéztem a teraszra: mintha nyaralóban lennék... A kis Elch-et S-től kaptam, Svédországból hozta nekem.


A napok óta irtózatos hőség miatt az ételt nem igazán kívánom. Ha reggeliztem, ebédelni még nem tudok, ma reggel 8 után délután 4-kor ettem legközelebb, bár igazán éhes még akkor sem voltam.

A cukkini lángos (4 db lett, mindet megettem) mennyei finom és laktató is. Utána már nem ettem semmit, csak öntöttem magamba a vizet...



Holnap, egy - a várható hőség miatt - vörös riasztásos napon utazom haza. Habár gyorsan elszaladt ez a kinti két hét, nagyon várom már a szabit.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése