2015. április 9., csütörtök

Csütörtök (Ausztria 14/11.)

Edzés: reggel: Dione

Utána besoroltam magam a csúszómászókhoz...


R: sajtos sonkás kornspitz


E: cevapcica, krumpli, hagyma, sali (fél 3-kor, de még akkor sem voltam igazán éhes. És a napi 4 répát sokszor elfelejtem ideírni, ma is volt. Nyúl vagyok.)


A cevap bolti volt, itteni pennys. Nem vészesek az összetevői, így vettünk E-tel tegnap, fagyasztott, gyorsan kész. És meglepően finom.



Napozás: 2x30 perc.

Délután voltunk boltban. Az ásványvíz pár centtel olcsóbb volt, ha 18 flaskával vett az ember. Persze nekünk vennünk kellett. Csakhogy haza is kellett vinni. Felpakoltam E. kocsijára, de nagyon instabil volt. Egész jól megbirkóztunk vele. Mielőtt a cél utcába befordulunk, át kell menni egy zebrán. Az autósok E-t látva meg is állnak, most is így történt. Lassan baktatunk, tolom-irányítom a kocsit, közben tartom a flaskákat és megköszönöm a sofőröknek, hogy megálltak, amikor is puff: mind a 18 palack, azaz a 3x6 pakk leesik, az egyik pakk kiszakad és szanaszét gurulnak a főúton a vizek. E. áll a zebra közepén, én rohangálok az autók között a palackokért... Vicces volt.


V: sajt, sonka


Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése