2014. december 7., vasárnap

Ketogén étrend 25. heti összefoglaló

Hétfő itt
R: -
E: (anyuéknál) húsleves leve répával, sült malachús, sült csirke, krumpli, cékla.
V: (a hotelben) zöldség, sonka, kolbász, sajtok, krumpli, gombás sertéssült, zöldségekkel csőben sült karaj, répafelfújt (na ebből egy falatot ettem csak, nem ízlett), saláta, grillezett padlizsán (2 falat, még sosem ettem, megkóstoltam), gombás marhahús.

Kedd itt
R: baconös rántotta, sajt, kolbász, zöldség, kis adag kávé.
V: sonka, kolbász, bazsalikomos-hagymás saláta; sült fogas filé, sajtmártás, zelleres laska gomba, 1 ek rizs, brokkoli, krumpli, kolbi, saláta (natur), borsos sertéssült, borjú Stroganoff módra.





Szerda itt

R: sajt, kolbász, zöldség, vaj...resztelt csirkemáj, párolt répa, baconös tojásrántotta



Az első 3 nap egy csodás wellness hotelben. Így aztán volt étel kínálat is, amiből válogatni lehetett :)



Csütörtök itt
R: -
Délelőtt: kis darab kolbász, marék kesu, 100g pörkölt-sós mandula
V: sült malac hús, paradicsom saláta, 1 szaloncukor

Péntek itt
R: 2 főtt tojás, marék kesu
E: halászlé, 2 kókusz tekercs (recept holnap)
V: -
Edzés: LÁB-MELL-TRICEPSZ

Szombat itt
R: 70g pörkölt-sós mandula
E: saláta, sült csirke, 2 főtt tojás, 2 szelet kókusz tekercs, 70g pörkölt-sós mandula
V: saláta, cékla, pár falat krumpli








Vasárnap

R: sonkás rántotta, saláta

Tapasztalatok:




(1. képen 29 évesen, 3. képen 40 évesen.
1. kép: mindenevő, 2. kép: CH számoló, 3. kép: ketogén)


- A héten meghívtak wellnessezni, így az első három napot egy csillivilli hotelben tölthettem. Ahol négy csillagos menüből válogathattam reggelinél és vacsoránál. A hétfő és a szerda utazásos-vendégséges is volt.

- A héten volt alkalmam többféleképpen is enni: ebéd+vacsora, reggeli+vacsora, csak reggeli, avagy három étkezés. Még mindig állítom: ha volt reggeli, étkezés szempontjából sokkal jobb volt a nap. Reggeli nélkül ebéd környékén már túlságosan éhes vagyok, ilyenkor gyorsabban eszek, sokszor többet is, mint kellene, nem jó így. Szóval szerintem kell a reggeli. Nekem legalábbis.

- Gyakorlatilag egész héten meghívásos, ajándék és vendégséges kajákon éltem (köszönet VG, BG, BK, VL, anyu, mami).

- A heti lelkiállapotom és a szombati mensi miatt gyakorlatilag nem figyeltem egyáltalán a kajára. A hotelben ügyesen lehetett válogatni, anyu nagyon tudja már, mit eszem és mit nem, itthon pedig nincs "rossz" alapanyag, tehát bármit eszem ezekből, az nekem jó.

- Több mint fél éve étkezem így, írtam is a fél éves tapasztalatokról egy összefoglalót.

- A hét első három napján sajtoztam, de aztán nem.

- A kávé maradt a reggeli egy.

- A folyadékfogyasztásom változó, akkor iszom, ha szomjas vagyok. Általában az vagyok, így a 1.5-2 liter minimum minden nap megvan. (És érdekes, hónapokkal ezelőtt megfigyeltem már, hogy általában esténként vagyok a legszomjasabb.)

- A héten nem volt fahéj és kakaó sem.

- Sosem voltam igazán süteményes, de mostanában a csapból is süti receptek és képek folynak, bevallom, hogy néha megindul a nyálelválasztásom. Így a múlt héten készítettem kókusz golyót, ami egyszerűen mennyei, raffaellot, ami fenomenális és EZ tényleg többet mond minden szónál és kókusz tekercset, ami ezen a héten került sorra (már ami a kóstolást illeti), és ami szintén zseniális (én meg szerény vagyok). Őszintén bevallom: vehetnék paleo boltban sütit, de nem bízom abban, hogy az, hogy csak az van benne, ami a leírásán szerepel, vagy amit az eladó elmond. Amit én készítek, az viszont tutira ketos alapanyagokból készül, ebben nincs se keményítő, se ilyen-olyan lisztecske, nem xillites, nem maltitos, nem fruktózos.

- A mai napig sok megkeresést kapok ezzel az étrenddel kapcsolatban. Sok dolgot tudok, sokat nem. Amiben tudok, szívesen segítek, amire tudok, szívesen válaszolok. Azt mindig elmondom, most is, itt, hogy alap információk, alap tudás nélkül semmiképp nem szabad ezt az étrendet elkezdeni. És ha valakinek valamilyen betegsége van, mindenképp beszélje meg az orvossal, ha erre az étrendre szeretne áttérni, hiszen én egészséges vagyok, nincs autoimmun betegségem, csak tej és glutén intoleranciám, és nekem az én ketogénem így jó, ahogy van, de másnak (betegség, gyógyszeres kezelés mellett) veszélyes is lehet.

Ketogén étrend: alapok (link gyűjtemény) itt

Ketogén étrend minta 1 itt, 2 itt, 3 itt, 4 itt, 5 itt, 6 itt, 7 itt, 8 itt, 9 itt

Ketogén reggelik (gyűjtemény) itt

Ketogén ebédek (gyűjtemény) itt
Ketogén vacsorák (gyűjtemény) itt

Ketogén étrendem (heti menüvel):

1. heti összefoglaló itt.
2. heti összefoglaló itt.
3. heti összefoglaló itt.
4. heti összefoglaló itt

5. heti összefoglaló itt
6. heti összefoglaló itt
7. heti összefoglaló itt
8. heti összefoglaló itt
9. heti összefoglaló itt
10. heti összefoglaló itt
11. heti összefoglaló itt
12. heti összefoglaló itt
13. heti összefoglaló itt
14. heti összefoglaló itt
15. heti összefoglaló itt
16. heti összefoglaló itt
17. heti összefoglaló itt
18. heti összefoglaló itt
19. heti összefoglaló itt
20. heti összefoglaló itt
21. heti összefoglaló itt
22. heti összefoglaló itt
23. heti összefoglaló itt
24. heti összefoglaló itt

Tapasztalatok (közel) negyed év ketogén étrend után itt

Tapasztalatok fél év ketogén étrend után

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése