2014. október 14., kedd

Kedd (Ausztria 14/2.)




Edzés: (reggel)


Mivel tegnap meglátogatott a télapó, a komfortérzetem alhasi tájékon nem a legmaximálisabb. Így ma egy bicepsz-tricepsz megmozgatás mellett döntöttem.
(Igen, hoztam pár súlyt ;-) )

1. Bemelegítés

2. Koncentrált bicepsz ülve 3x15

3. Tricepsz állva 3x15

4. Bicepsz állva 3x15

5. Nyújtás


R: sonkás-sajtos rántotta (1 tojás, 1 ek kókuszzsír, 2 sz. sonka), zöldség, fél avokádó
E: lecsós pulyka, cukkini "tészta", saláta
V: saláta, sült szalonna
Plusz mozgás: 1 óra séta
Napozás: 2x30 perc :)




Délután 4 körül éhes voltam. Ez furcsa volt, hát utánanéztem. Kiderült, hogy az ebédnél nagyon kevés volt a zsír. Így ettem egy szelet sajtot és pár szelet házi kolbászt.

 1194 kcal

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése