2014. augusztus 23., szombat

Szombat (Ausztria 14/6.)

Azt mondják, gyorsabbnak érzi az idő múlását az, aki jól érzi magát a bőrében, vagy akivel jó dolgok történnek, sok új élmény éri. Itt kint igazán semmi nem történik, két hétig a kis délutáni sétákat kivéve a házban vagyok, sokszor napokig nem látok mást E-n kívül, de amióta a munkámat nem büntetésként fogom fel, amióta megtanultam ezt az életformát: együtt élni két hétig egy idős, beteg emberrel, sokkal gyorsabban telnek a napok. Olyannyira, hogy szinte semmire nincs időm :) Eddig sokat "unatkoztam", olvastam, vezettem az étkezési naplómat, terveztem, szerveztem. Mostanában végzem a munkám, és nem jut idő magamra. Ami nem baj, mert ezek a két hetek nem rólam szólnak.

Az alvásterápián viszont módosítanom kellett, mert este fél óra nem elég arra, hogy fürödjek, blogot írjak, a húgom és mások blogját elolvassam, válaszoljak a blogos megjegyzésekre, az emailekre, üzenetekre, telefonáljak, netán átnézzem a híreket a face-en. Aludni viszont muszáj, az edzések is reggel mennek, így felkelni sem árt időben, mert reggel nyolckor jelenésem van E-nél. Mivel hajnali 1-ig biztosan csak a plafont és az órát bámulom, bőven elég, ha fél 11-kor-11-kor ágyban vagyok. A biztonság kedvéért beállítom az ébresztőt, reggel 7-re, ma is ez mentett meg az elalvástól :)

Második napja vendégem a télapó, így edzés tegnap sem volt (csak 2 óra séta) és ma sem (csak másfél óra séta). Ma amúgy is rengeteg volt a házimunka, ilyenkor ez bőven elég a madárfészkeimnek.

Étek:

R: csokikrém pár szem bogyós gyümölccsel
E: kolbászos rántotta
V: sült csirke, avokádó, saláta




Ki esti bölcs:


"Minden nemkívánatos dolog eltűnne az életetekből alig egy hónap alatt, ha felfüggesztenétek a rájuk irányuló figyelmeteket."
- Abraham-Hicks

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

2 megjegyzés:

  1. Ez milyen csokikrem? Sokszor írod, de lemaradtam a receptrol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már betettem a linket, de ide is teszem. Ez, csak mák nélkül: http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/05/rumos-csoki.html

      Törlés