2014. augusztus 2., szombat

Napi örömök :)

Tegnap este csoda színes éggel búcsúzott tőlem a nap.

Embertelenül fáradt voltam.

Még éjjel kaptam egy szép sms-t.

És nagy öröm volt, hogy sikerült viszonylag gyorsan elaludnom.
 Reggel megtaláltam B-tól kapott kis ajándékomat. B. csak most megy majd iskolába, de már ilyen szépet tud írni :)
Nagyon kipurcantam tegnapra, este a FB-on kértem energiát. És kaptam! Sokaktól, sokat! Itt is köszönöm! Ideért, érzem!

Egy lap is útra készülőben, így sikerül betartanom egy ígéretemet is.

Ráadásul E. ma reggel végre nem a szokásos Schützkapellét ordíttatja a magnóján, hanem Andreas Gaballier-t, akinek van néhány egészen hallgatható száma is.

Mindez reggel 7 óra előtt :-)

Köszönöm mindenkinek!

Ma még dolgos napnak nézek elébe, és ha minden igaz, vasárnap kapok pár óra szabadságot :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése