2014. július 6., vasárnap

Vasárnap

Igyekeztem a héten minden nagyobb munkát időben elvégezni, hogy mára, az utolsó napomra ne maradjon sok meló, mert ez amúgy is mindig kapkodós. Mégis reggel nyolctól futok, rohanok, fel a lépcsőn, le a lépcsőn, ki, be... Mivel tegnap elfelejtettem a mosógépből kiszedni a mosott ruhát, csak tegnap este teregettem ki. Azt ma reggel leszedtem és kiteregettem az udvarra. E-t megfürdettem, gyógyszereztem, vérnyomást mértem, megreggeliztettem. Konyhatakarítás. Fent kiporszívóztam, nagyjából bepakoltam a cuccomat. Majd viráglocsolás, főzés két napra.  Közben itt volt E. fia. Ebédeltetés, gyógyszerezés. Ebéd után sikerült kicsit napoznom, aztán nagy örömömre aludtam másfél órát. Végre. Majd ruhabeszedés, vasalás, elpakolás. Négykor gyógyszerezés. Közben rájöttem, hogy a nappaliban fent elfelejtettem porszívózni, így azt megcsináltam. Lementem, elkészítettem a kávémat az útra és főztem néhány tojást. Majd megint fel, fürdőtakarítás. Le, vacsora készítés. Vacsoráztatás. Mosogatás, elpakolás, tojás pucolás, kajakészítés az útra. Locsolás kint: kert, virágágyások, fák, cserepes virágok. Fel, kajaberakás. Le, közös tévénézés fél 9-ig, melegítő vizes palack elkészítése, átöltözni segítés, ajtók bezárása, közben gyógyszerezés... Ezt a bejegyzést is ezer részletben írtam.

A csomagomat most, bármennyire képtelen vagyok koncentrálni, muszáj volt, de nagyon nehéz volt összerakni. Elsősorban kell utazós ruha. És némi étel az útra, 3.5 víz is bekészítve. A hazautazás után három napig szállodában leszek, ahol csak reggeli lesz. Szóval kell némi ehető (és ketós) kaja a három nap további részére. Kell tiszta ruha, alsónemű mindenképpen. Tisztálkodáshoz egy-két dolog... E. nincs jól, meg más okok is vannak, amik miatt nem biztos, hogy vissza kell jönnöm ide dolgozni, mégis most úgy készülök, hogy jönni kell. Így néhány dolgot, amikre most otthon (otthon?) nem lesz feltétlenül szükségem, itt hagyok. A fagyasztóban is hagytam itt pár dolgot, ki tudja, honnan/hogyan jövök vissza két hét múlva. Kell kés, kanál. A vitaminos dobozkám megfelel majd tálkának. Pár szalvéta. Telefon töltőn... És itt jött el az a pont, hogy nincs több energiám gondolkodni. El ne felejtsem az ébresztőt beállítani, mert jöhetnek értem reggel fél 9-kor, de délután fél 2-re is, mindegyik előfordult már. Az úton pedig aludni szeretnék, aludni, aludni.

R: 50g mandula, kávé.
E: saláta tökmagolajjal, 1 tojás, 10 szelet házi kolbász.
V: 1 tojás, 1 szelet sonka, nagy marék mogyoró.


(1284 kcal, 77% zsír, 17% F, 6% CH)

Erről a hetemről, a 3. hét ketogén étrendről itt írtam összefoglalót.

2 megjegyzés:

  1. Annyi nehéz időszakot éltél már át, ez sem fog Neked gondot okozni. Egyszer azt hallottam valakitől hogy MINDENT túl lehet élni. Hát, ha mindent nem is, többmindent mint az ember gondolná.
    Drukkolok, hogy mielőbb juss túl ezen lelkileg, és lakhatási problémát is sikerüljön megnyugtatóan megoldani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) A lakás megoldódott, a lelkemet is lassan, de biztosan rendbe fogom tenni :-)

      Törlés