2014. június 18., szerda

Szerda

Szerda:

Sajnos még ma reggel sem volt internet.
Nagyon-nagyon keveset aludtam. (Tudom, hogy én is horkolok, G. meséli reggelente, de ő tegnap éjjel úgy húzta, mintha a világ legnagyobb koncertjén szerette volna a maximumot nyújtani, főleg hangerőben. Örültem, hogy jól aludt, csak én vagyok ma fejfájós és kóválygós-ásítozós… No sebaj, majd ma alszom :) )

Kora reggel elindítottam egy mosást, lefagyasztottam a mamitól kapott meggyet, sütöttem egy adag fasírtot.


R: kolbászos-sajtos rántotta, marék mandula-kesu, ribizli. Lett volna. Csakhogy nem voltam éhes. Odakészítettem reggel, de aztán a magokat elropogtattam, a többit betettem a hűtőbe, mert végül ez lett az ebédem.


Jártunk ma a városban, egy olyan részen, ahol már régen nem, és a szám tátva maradt. Mohács, amióta csak ismerem, egy élhető, nagyon zöld, fejlődő város volt, de az is maradt. Ezt az utcát is olyan gyönyörűen megcsinálták, hogy kalapot le! A burkolat, a parkoló, a növények, csodaszép. A régi fák is megmaradtak, viszonylag nagy szabad földfelületet hagytak nekik.




G. fagyizott is, én fotóztam a Dunát.



Délutáni nasi: nagy marék mandula. No problémó, csupán a bőrkém néz ki úgy, mint Pippi Langstrumpf arca, csak amíg ő szeplős, én ragyás vagyok ;)

Vacsora: sajt szeletek, főtt tojás, kolbász karikák, paradicsom saláta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése