2014. június 11., szerda

Szerda (menü, két edzés)










Étek hétfőn:
R: (még kint) sonkás rántotta (2 tojás), kávé.
T-E-U: (a buszon) 3 szendvics.
V: (itthon) sonkás rántotta (3 tojás).
+1: 1 szendvics.
(Részletek, edzés itt.)

Étek kedd:
R: rántotta sonkával, 3 tojással, 1 paradicsom, kávé.
T: 20 szem mandula.
E: spenót, 1 tojás.
U: (a 2. edzés után) 10 szem mandula,1 adag fehérjeturmix, picur narancs, marék málna, 2 szeletke kenyér.
V: tonhal saláta.
(Részletek, edzés itt.)


Nagyon jól aludtam, korán ébredtem, magamtól. Így aztán nem volt kérdés, meglesz-e reggel a futás. Futócipő fel, irány! Most nem egy nagy kört mentem, hanem a képen látható körből négyet. Laza 6.5 km-t kocogtam. Igazság szerint aerobra készültem, de tényleg benne lehet a 'bugi' a lábamban, mert nem tudok neki megálljt parancsolni...

Tusi, reggeli G-ral, piac, ügyintézés. A piacon beszereztem 2 kiló meggyet, azt sikerült még ebéd előtt kimagoznom. Lefagyasztottam adagonként, imádom, jó lesz ez később, ha már nem lehet kapni. Majd ebéd, mosogatás, mosás. És a nemszeretem dolgok egyike: átnéztem és feltöltöttem a fűszeres üvegeimet, kiválogattam a zacskósakat. Sajnos ezt időről időre meg kell tenni, egy-két dolog szavatossági ideje lejár. 

Mire a mosógép végzett, én is kész voltam a mai második edzéssel. Les Mills Pump and shred volt. De ma csak a felsőtest részeket csináltam a bemelegítés után, majd az EAP-os box kombit még hozzátettem a végéhez. Itt már durván volt fogcsikorgatás: alig tudtam már tartani a karjaimat, nem ám még dolgozni is velük. De aztán kibírtam, utána egy nagyot nyújtottam.

Itt fél hat körül volt egy zivatar, legalább kicsit lehűtötte a levegőt és elverte a port.

               

Étek, szerda:
Futás után 1 adag fehérjeturmix.
R: 3 pufi rizs, 3 szelet sonka, kávé.
T: cseresznye.
U: (a második edzés után) marék dió, marék málna, pöttöm narancs, 1 adag fehérjeturmix.
V: rántotta (3 tojás), 1 paprika.





Heti edzésterv itt.
Heti menüterv itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése