2014. május 23., péntek

Zabkeksz (liszt-, tej-, cukormentes)

 Hozzávalók:

- 100g olvasztott kókuszzsír
- 40g kókuszreszelék
- 2 tojás
- 1 cs. sütőpor
- édesítő (folyékonyat használtam, kb. 5 ml-t)
- csöpp só
- 2 tk őrölt fahéj
- 250g apró szemű zabpehely



Készítés:

A zabpelyhen kívüli hozzávalókat összekevertem egy tálban.
Hozzákevertem a zabpelyhet is.
Öntöttem hozzá egy csöpp vizet.
Újra átkevertem. Egy sűrű, majdnem kemény, de formázható masszát kaptam.
Fél órára hűtőszekrénybe került.
Majd kézzel lappancsokat formáltam belőle.
Sütőpapírral bélelt tepsibe került.
200 fokon légkeveréses funkción 25 percig sütöttem.

Nekem most 16 darab lett.

1 db tápértéke: 143 kcal, 3g F, 11g CH, 10g zsír.

Reggelinek kiváló.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése