2014. május 14., szerda

Recept: Gyors, isteni pizza








Hozzávalók a tésztához:

- 4 kis tojás
- 2 csapott ek lenmagliszt
- 2 csapott ek mandulaliszt
- őrölt fekete bors
- himalája só
- 1 ek kókuszzsír.

Hozzávalók a feltéthez:

- házi füstölt sonka
- hagyma
- paradicsom püré
- morzsolt oregano
- sajt (dán fehér sajtot használtam).

A tészta összetevőit összedolgoztam, majd a masszát egy nagy serpenyőbe simítottam (csúszik, de megéri türelmesen nyomkodni, minél vékonyabbra sikerül, annál ropogósabb lesz a tészta). Közepes lángon addig sütöttem, amíg egy fa lapáttal alá tudtam nyúlni és biztonsággal meg tudtam fordítani. Ez pár perc. A másik felét nem sütöttem készre.
Egy sütőpapírral bélelt tespibe került (kevésbé sütött résszel felfelé). Erre került a feltét. 
Előmelegített sütőben 180 fokon először légkeveréses funkción sütöttem kb. 10 percig, majd grill funkción addig pirítottam, amíg a sajtnak szép színe lett.

Nagyon gyorsan elkészül, nagyon finom, nagyon laktató. Ezt a mennyiséget ketten ettük, bőven elég volt ebédre.

(Paleo info: a sajt nem paleo, a paradicsom sem.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése