2014. május 15., csütörtök

Müzliszelet (sütős verzió)







A házi müzliszeletem első verziója sütés nélküli. Isteni finom, mindenki, aki kóstolta, odáig volt érte.

Ma elkészült a sütős verzió.

Az alapanyagok pontosan ugyanazok, mint az első verzióban.

A masszát most sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, kb 1 cm vastagra nyomkodtam bele egy evőkanál hátuljával, nagyon erősen, tömörre. Légkeveréses sütőben 150 fokon addig sütöttem, amíg a teteje elkezdett pirulni. Ekkor ott maradtam a tűzhely mellett és figyeltem a sütőt, nehogy megégjen a szeletem. Amikor szépen kezdett barnulni, kivettem a sütőből. Megvártam, amíg teljesen (!) kihűl, és akkor csodaszépen szeletelhető lett. Egyelőre műanyag dobozban tárolom, simán szalvétába is csomagolható, ha vinni szeretné az ember, vagy bármibe, amibe csak szeretnénk.

Most 12 szelet sikerült. Így 1 szelet tápértéke: 163 kcal, 10g F, 18g CH, 5g zsír.

A képeken a sötétebb színű G-nak készült. Ebben többféle szárított gyümölcs is van, napraforgó mag, több mazsola, kevesebb fehérjepor és több méz. Az a verzió is nagyon finom, ugyanolyan szépre sikerült, G. viheti magával munkába. Sokkal jobban jár ezzel, mintha beugrana hirtelen egy fornettiért... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése