2014. április 2., szerda

Napi örömök

Igazán nyugodtan telik a nap.

Mesés, ahogy az áprilisi nap fénye beszűrődik a házba.





Igazán finomakat ettem ma is (és a vacsora és a +1 étkezés még hátravan).


Amikor 2013. augusztusában elkezdtem az Új fejezet nevű testzsír-csökkentő programomat, vettem még itt kint egy kis méretű füzetet, amolyan motivációként. Azt mondtam: amire ez a füzet betelik, el kell érnem a célt. És láss csodát: pár lap maradt üresen és az egyik álmom valóra vált.


Ma sikerült E-t rábeszélnem, hogy menjünk az a bolt felé, mert eldöntöttem: új füzetet kezdek az Út a cél felé programnak is. Kaptam ugyanolyt, csak más színben. :) Ha az első részhez elég volt egy füzet, kábé fél év, akkor ehhez is jó lesz: ebbe is kábé fél év feljegyzései kerülnek majd, azaz annyi idő múlva már biztosan határozottan változni fog az alakom. Már előre örülök neki :)


Csönd van, énekelnek a madarak.

Igazán szép ez a nap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése