2014. március 31., hétfő

Út a cél felé / 8. nap (Ausztria)


1. heti edzésterv itt
1. heti étkezési terv itt
Összefoglaló: 1. hét itt

2. heti menü itt
2. heti edzésterv itt

Az indulásról és a megérkezésről itt írtam, sok-sok fotó is található :)

Az úton: reggeli: 2 szendvics, kávé.

A megérkezés után itt ebéd: tonhalas tészta.


Majd 2 órát sikerült aludnom. Előtte még kipakoltam a kaját és beraktam a hűtőbe. A fagyasztó fullra tele, no és azért alul se maradt túl sok hely. A lenti hűtő szokás szerint most is majdnem totálisan üres... Nincs agonizálás, cselekvés van!


A nem hűtőbe való dolgokat egyelőre kiraktam a konyhában a pultra, alkalmasint bekerülnek a szekrénybe.


Uzsonna: 1 szendvics.


Aztán sikerült kimenni, egy óra séta volt a friss levegőn, kellemes napsütésben. Vittem ugyan a fotoaparátot, de olyan fáradt voltam, hogy tényleg koncentrálnom kellett arra, hogy normálisan lépni tudjak. Így most nem fotóztam. (Nem magától az utazástól vagyok fáradt ilyenkor, hanem a hajnali 1-2 órás keléstől és az utána következő részletekben történő, ülve alvástól.)

Vacsora: fehérjeturmix.

Mivel maradt egy szendvicsem, holnap kicsit változni fog a kaja a tervezetthez képest. Nem tehetek róla, egyszerűen nem vagyok hajlandó élelmet kidobni.

E. tündér volt, szó szerint majd kiugrik a bőréből, hogy itt vagyok. És én is örülök, hogy itt lehetek, no de azért pontosan számolom: még 13 nap ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése