2014. március 25., kedd

Út a cél felé 2. nap

Edzés: reggel (K. még aludt, én 5-kor keltem, hogy ne zavarjam a tornával. Be kell szereznem egy matracot, ami nagy is, hangot is tompít, nem csúszik, és gyorsan kinyitható-összetekerhető...) : láb + EAP-ps box.

  

Majd gyors tusolás és dobozolás.

Reggeli: banacsinta


És az én kis Koalám reggelije: spéci müzli (amaránt, natur müzli, kefir, banán, méz, csokidarabok). Nagyon jól nézett ki :)


Majd nyakunkba vettük a várost, vagyis az új Kormányablakot, lakcím változás, tartózkodási hely megszűnése és gépjármű tulajdonos lakcím változás ügyében. Majdnem a teljes délelőtt ráment, de kész minden, sőt még Mohács kártyát is intéztünk.

Tízórai: zöld turmix (éppen a postán, csekk befizetés közben)


Ebéd: brokkoli krémleves, szezámos kenyér, magok


Uzsonna1: alma, sajt


Uzsonna2: mákos részta lett volna, de éppen nagy asztal szerelésben voltunk, így ettem egy nagy marék kesut.

Alakul az itthoni "irodám" :)


Vacsora: sült hús, saláta.

Hát, kérem, friss húsból 10 perc alatt, egyszerűen gyros fűszerrel (totál natur) megszórva, kókuszzsíron kisütve serpenyőben, vegyes, tökmagolajos salátával... Mmmmmm, mennyei eledel, én mondom, Lópici Gáspár, az utca hírmondója! :) K. is ezt ette, és megette mellé a hűtőben levő, holnapra előkészített szezámos kenyeret :)))



Fogalmam nincs, mitől volt, de egész délelőtt fáradt voltam, délután pedig embertelenül fáradt. Tény, hogy nem figyeltem arra, amióta itthon vagyok, hogy egy kicsit pihenjek is. Tény, hogy a juharszirup kúra utáni visszaépítő étrendnek csak tegnap lett vége és ma ettem először "hagyományosan". Tény, hogy amióta itthon vagyok, csak pörgök, megyek, ügyintézek... No de estére mindez elmúlt, csak az izomláz maradt :) Most tök jól vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése