2014. március 31., hétfő

Szendvics

Életem során rengeteg féle kenyeret ettem, kóstoltam már. Az igazi teljes kiőrlésű ízlett, és a kornspitz kiflit szerettem nagyon. De amióta emésztési panaszokat okoznak a bolti kütyük, magam sütöm a kenyeremet. És a szendvicseim is ebből készülnek. Amellett, hogy ezek a kenyerek igazán ízlenek, semmiféle gyomor-, bélproblémát nem okoznak.

Szóval elég gyakran szerepel a blogon a "szendvics" kifejezés. Hogy ez mit is takar?

Először is sütök kenyeret. Ez éppen egy szezámos kenyér, de sokfélét sütöttem már, itt találhatók a receptek összegyűjtve.


Ezt készítem a napi reggeli dobozoláshoz, ha szerepel a menüben...


... lehet enni például a brokkoli krémleveshez ...


... napi szendvicsként ...


...


És mindig ugyanezt a szendvicset készítem, amikor utazom Ausztriába dolgozni.


Mustár, sajt, sonka, paprika.

Ha otthon eszem, kerül bele hagyma is, úgy még finomabb. 
És leginkább a sonka házi sonka, de ha nem kapok megfelelőt, marad a bolti.


Alufóliába csomagolom, zacskóba rakom, kész.


Én kávéval szeretem igazán, nagyon jól passzol hozzá az íze.


Mehet is a csomagba, indulhat a nap vagy az utazás.


(Paleo info: a sajt, a paprika nem paleo.)

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

2 megjegyzés:

  1. Az alufólia se igazán egészséges és környezetbarát, belekerülhet a szervezetedbe és autoimmun folyamatokat okozhat rendszeresen használva. A bőrödön is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rita, igen, tisztában vagyok vele. De ami alufóliám van, azt elhasználom. Köszönöm, hogy leírtad, talán mások is olvassák és megjegyzik :)

      Törlés