2014. január 21., kedd

Egy év Ausztriában

Ma van egészen pontosan 1 éve, hogy elkezdtem dolgozni Ausztriában. 2013. január 17-én felmondtam a munkahelyemen, 18-án elbúcsúztam a gyerekektől, hétvégén még elmentem anyuékhoz, és 21-én, hétfőn indult a RNL, a real new life, hajnali 2-kor beszálltam a kisbuszba és tele totális izgalommal, várakozással, de tele bizalommal elkezdtem E-nél dolgozni.
 



 
 



 
 
 




 
 





 
Figyeltem a kajára, edzettem, végeztem a dolgom, sétáltam, volt 1-2 szuper kimenőm. Iszonyatosan sokat csomagoltam, dobozoltam, sok ezer kilométert utaztam. Megismertem a kolleganőimet, a sofőrünket, és általuk még jó pár embert. Sok-sok gyönyörű helyen jártam, a hegyeket egy év után sem tudom megunni. Teljesen másfajta világ nyílt meg előttem. Rengeteg mindent tanultam magamról, másokról. És idén már megvolt az 1. etap...
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése