2013. október 2., szerda

Új fejezet / 52. nap (Ausztria)


Reggeli: 125g lakt.mentes túró, 50g növényi joghurt, tejeskávé.

 
264 kcal, 18g F, 29g CH, 7g zsír
 
Ebéd: 150g sült csirke, 33g főtt rizs, 10g vöröshagyma, 1 paprika, 1 paradicsom, 100g jégsaláta
 
 
252 kcal, 40g F, 12g CH, 2g zsír
 
Uzsonna: 130g tonhal (saját lében), 150g saláta, 33g főtt rizs
 
368 kcal, 35g F, 17g CH, 17g zsír
 
Vacsora: 150g sült csirke, 150g párolt zöldség
 
284 kcal, 40g F, 9g CH, 2g zsír
 
Mozgás: edzés reggel (itt), délelőtt 1 óra séta
 
Folyadék: 1.5 liter
 
Ez volt a terv. Ebédig ment is a dolog. Aztán jött a mumusom, de erről majd később.
 
Reggeli ez volt, az ebéd is a tervezett.
 
Uzsonna1: 2 szelet lenmag kenyér 1-1 szelet sonkával, 4 pufi rizs.
 
Uzsonna2: 150g tonhal, 2 paradicsom, 1 paprika.
 

Vacsora: 125g lakt.mentes túró, 50g növényi joghurt, 1 szelet lenmag kenyér, laza tejeskávé.
 

4 megjegyzés:

  1. Ha nem haragszol meg, lenne egy pár észrevételem: 1. szerintem ez így nagyon-nagyon kevés kalória. Tudom, ezt már írtam neked máskor is, de muszáj még egyszer leírnom. Nem is csodálom ezek után, hogy éhes vagy ebéd után. Arról nem is beszélve, hogy sportolsz!

    2. kevés a zsírbevitel.

    Linkeltem neked már ezt az oldalt? http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/
    Itt ki tudod számítani, hogy - teszem azt - heti fél kiló fogyáshoz hány kcalt kell bevinned egy nap, adott órányi sport mellett. (ez fontos - tehát úgy van kitalálva ez a számláló, hogy ami kalóriaértéket kidob neked, azt kell fogyasztanod pihenőnapokon is)

    Csak egy példa: 164 cm magas vagyok, jelenleg 54,5 kg, szálkásító étrenden, és napi 1728 kcal-t kell fogyasztanom. (mindezt heti 3 óra mozgás mellett, igaz, ebből 2 óra az kettlebell, tehát súlyzós)

    (tényleg aggódok érted, mert szerintem igenis nagyon keveset eszel! Hátha neked is a segítségedre lehet ez a számláló)

    Én ezt az oldalt már nagyon sok embernek ajánlottam, nekem is sokan ajánlották előzőleg... és tényleg jó. Esetleg nézd meg, számold ki, és gondolkozz el rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, remélem tudsz belőle profitálni! De esküszöm nem akarok beleszólni a dolgaidba, csak nekem ez tényleg bejött (meg másoknak is), úgyhogy én csak ajánlani tudom :)

      Törlés
    2. Bella, belenéztem, de itt kint nincs időm végigcsinálni. Mindenesetre 1600 kcal-t dobott ki ;)

      Törlés