2013. október 1., kedd

Új fejezet / 51. nap / Edzés (Ausztria)

Nagyon nehezen aludtam el, aztán nagyon mélyen aludtam. Reggel 5.45-kor szólalt meg az ébresztő, és simán fel tudtam kelni. Néhány nagy ásítás után várt Enikő és az edzőtermem: a fürdőszoba. Természetesen bemelegítettem, és a végén megvolt a nyújtás is.
 
A comb-fenék gyakorlatokból 4 kört csináltam. Az első körnél azt hiszi az ember, hogy hja, kérem, ez pite. A 3. körnél meg már oda kell figyelni a lélegzetvételre is.
 
A has-derék edzésből 2 kör ment. A has edzések elég jól mennek, no azért itt is kellett nem kevés önbíztatás, főleg a 2. kör közepétől.
 
Hatalmasat tusiztam utána, és most felöltözve, teát főzve istenien érzem magam!
 
 

Comb+popsi intervallum gyakorlatsor:


  1. Guggolásban 2x nyit-zár, majd 2 mély guggolásból felugrás
  2. Testsúly áthelyezés balról jobbra
  3. 3 térdemelés – 3 sarokemelés
  4. Lábtolás oldalra váltva
  5. Kitörés váltott lábbal
  6. Mély guggolások
  7. Térdemelés oldalra váltva
 
 
Egy kellemes, karácsony előtti hasizom edzés medicinlabdával. A videón 4 kilósat használok, de ha most először próbálod, 2 kilósat ajánlok. Nagyon jó segédeszköz, has- és derékformáló gyakorlatok tömkelegét teheted vele hatékonyabbá és eredményesebbé. És persze más kritikus területeket is megcélozhatsz vele, mint például a popsit. De most maradjunk ennél a hasizom edzésnél, amelyből 2-3 sorozatot ajánlok erőnléted függvényében. Az egyes gyakorlatok ismétlésszámát a videóban találod. Egyre ügyelj: a gyakorlatok minél tökéletesebb végrehajtására. Mindig bemelegítéssel kezdj, majd nyújtással fejezd be az edzést! Ne felejtsd, a lapos, tónusos has kisebb részben a kemény, rendszeres edzésnek, nagyobb részben a helyes táplálkozásnak köszönhető.

 

Péntek Enikő 5 Időzóna edzése edzésleírásokkal, összegyűjtve :
http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/10/pentek-eniko-idozona-edzesek-1-5.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése