2013. szeptember 28., szombat

48. nap / Edzés / Péntek Enikő: Kar-popsi tabata

1. bemelegítés

2. aerob: helyben (vagyik a lakásban) futás, 45 perc

3.:

4. nyújtás

"Drága Zónázó edzéstársam! Mai edzésem egy didergős reggeli futás volt, majd egy gyors és intenzív kar+popsi Tabata 4 perces a képen látható 2 gyakorlattal. Próbáld ki Te is! Jövő héten tegyél be egy-egy 4 perces Tabatát minden edzésed után. Edzésidőben nem lesz nagy a különbség, eredmény tekintetében viszont igen." (tornavideo.hu)

Érdekes, hogy az aerob alatt fájt a vállam, a tabata közben nem. A tabatához 3-3 kg-os kézi súlyzókat használtam (többel még nem merem).

Az idő méréséhez ezt az időzítőt használtam: http://www.beach-fitness.com/tabata/.

Szereztem (vagyis M. szerzett nekem) sportorvos címet, ha hazajöttem Ausztriából, megnézetem a vállamat...

Péntek Enikő 5 Időzóna edzése edzésleírásokkal, összegyűjtve :
http://boszorkanykonyh.blogspot.co.at/2013/10/pentek-eniko-idozona-edzesek-1-5.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése