2013. augusztus 17., szombat

Szálkásító pizza (paleo)





Hozzávalók 6 szelethez:
  • 6x150g csirkemell filé
  • 6 tojás
  • só, bors
  • leheletnyi pizzakrém vagy paradicsomszósz
  • oregano
  • feltétnek ízlés szerint zöldség (én paprikát és vöröshagymát használtam).
Így készül:
  • A csirkehúst apró darabokra vágjuk.
  • A húst a tojással, a sóval és a borssal összeturmixoljuk.
  • A masszát sütőpapírral bélelt (nagy, gáz-) tepsibe öntjük, elsimítjuk.
  • 30 percig nagy lángon sütjük.
  • Kivesszük a sütőből.
  • Megkenjük a paradicsomszósszal.
  • Rátesszük a zöldséget.
  • 15 percre visszatesszük a sütőbe és készre sütjük.
(Természetesen turbózható, én a diétám miatt készítettem most így.)

1 adag tápértéke: 273 kcal, 45g F, 4g CH, 8g zsír.

Sütöttem ezt korábban is, más zöldségekkel és sajttal. Recept itt, de ez nem paleo!

2 megjegyzés:

  1. Hmm^^ 6x150g, vagyis 900g csirkemell filé?:)) hogyan értendő a 6x150g? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luca! Igen, 6 szelethez, azaz 6-szor 150g csirke. :)

      Törlés