2013. július 27., szombat

Kókusz alagút

Amit használtam:
  • 1 tojás
  • 2 ek kókusztej
  • 4 ek kókuszreszelék
  • 1 ek kókuszzsír a sütéshez.
Így készítettem:






  • Felvertem a tojást.
  • Hozzákevertem a kókusztejet és a kókuszreszeléket.
  • Állni hagytam kábé 5 percig.
  • Közben elkészítettem a csokikrémet (receptje itt, most mák nélkül készítettem, dupla mennyiségben).
  • Forró kókuszzsíron, nagy lángon kisütöttem mindekét oldalán.
  • Tányérra tettem.
  • Rápakoltam a csokikrémet és felhajtottam a két végét.

Tojásos receptek gyűjteménye itt.

Palacsinta receptek gyűjteménye
itt.
    Paleo reggelik 1 itt.
    Paleo reggelik 2 itt.
    Paleo snack itt.
    Paleo ebédek 1 itt.
    Paleo ebédek 2 itt.

    Paleo vacsorák 1
    itt.
    Paleo vacsorák 2 itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése