2013. június 18., kedd

Gyors ebéd




Ez az ebéd fél óra altt készen volt. Úgy, hogy közben E-nek más készült. A husiból dupla adagot készítettem, a maradék húst is kókuszzsíron átsütöttem, kis vízzel-sóval előfőztem, hogy ha használnom kell, pikk-pakk meglegyen a kaja.

Currys csirke:

A csirkét (200g, 2 adagra) apró darabokra vágtam.
A csodaserpenyőmben kókuszzsírt melegítettem.
Erre dobtam a csirkefalatokat.
Fehéredésig, nagy lángon sütöttem mindkét oldalán.
Felengedtem annyi vízzel, hogy ellepje a húst.
Megsóztam.
Amikor éppen egy kevéske víz/lé maradt a hús alatt, megszórtam natúr curry fűszerkeverékkel.
Kicsit átforgattam.
Lelocsoltam kevéske Cocom*s-szal sűrítés gyanánt.
Csodaszép sárga színt kapott.
Nem lesz olyan sűrű, mint a főzőtejszínes sűrítéssel, de nem is baj.

Sült szalonnával (65g) és maréknyi főtt brokkolival (50g) tálaltam.

Az ízek összhatása egyszerűen mennyei :)))

527 kcal, 49g  F, 3g CH, 34g zsír

A ketogén étrendről itt.

Paleo reggelik itt.
Paleo snack itt.
Paleo ebédek itt.
Paleo vacsorák itt.
Paleo - bevezető hónap (tapasztalatok) itt.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése