2013. március 11., hétfő

Bikini projekt: Napi has

itt

Bevezetésképp szeretném leszögezni: tudom, hogy nem vagyok edző. Tudom, hogy nem vagyok dietetikus, sem pedig táplálkozástudományi szakértő. Egyet tudok: a fejembe vettem, hogy nem tágítok addig, amíg olyan alakom nem lesz, amire büszkén nézek a tükörben.
Kiabálhat rám bárki kígyót-békát, amiért "csak" itt tartok.
Nekik itt az üzenetem:

A békák példázata

Egy életre szóló lecke
 

Volt egyszer egy csoport béka, akik versenyezni akartak.

Egy nagyon magas toronyba akartak feljutni.

Sok néző gyűlt össze, hogy figyeljék a versenyt és bíztassák a békákat.

Elkezdődött a verseny...

De...

A nézők közül senki nem hitt abban, hogy egy békának is sikerülni fog feljutni a torony csúcsára.

Ilyeneket mondogattak:

„Oh, de fárasztó!!!

Sosem fognak feljutni!“

Vagy:

„Semmiképp nem sikerülhet, a torony túl magas!“

A békák kezdtek lemaradozni...

...egyetlenegy kivételével aki élénken kapaszkodott felfele...

A nézők kiabáltak:

„Ez túl fárasztó! Senki sem fog feljutni!“

Egyre több béka gondolta meg magát és fordult vissza... ...Csak az az egy haladt tovább kitartóan...

Egyáltalán nem akarta feladni!

Végül mindenikük feladta, azt az egy békát kivéve, aki hatalmas ambicióval és kitartással egyedül jutott fel a torony csúcsára!

Ezután a többi béka és a nézők is meg akarták tudni, hogyan sikerült neki az, amit mindannyian lehetetlennek hittek.

Egy néző odament a békához és megkérdezte, hogyan volt annyi ereje hogy feljusson a csúcsra.

Ekkor derült ki, hogy...

A győztes béka SÜKET volt !!!

A tanulság?

Sose hallgass azokra az emberekre akik mindig negatívok és pesszimisták...

…mert ők elrabolják a legszebb vágyaidat és reményeidet, amiket a lelkedben hordozol!

Gondolj mindig a szavak erejére,

mert bármit hallasz vagy olvasol befolyásolja tetteidet!

Tehát:


Légy MINDIG …


OPTIMISTA!

És leginkább


Légy egyszerűen SÜKET ha valaki azt mondja, hogy nem tudod megvalósítani álmaidat!

Bármi sikerülhet neked, ha igazán akarod!

Szóval a célom a bícsbádi: olyan alak, ami NEKEM tetszik, amivel jól érzem magam a bőrömben. Leadtam 21 kilót, rengeteget olvastam (és olvasok), tanultam (és tanulok) a fogyásról, az alakformálásról, az étkezésről, a makronutriensenkről (...). Kimondhatatlanul sok az információ, még edzők között is sokmindenről megoszlanak a vélemények, így kénytelen vagyok kipróbálni a dolgokat és megtapasztalni magamon.
 
Hogy jól álljon a bikini, azon kívül, hogy folytatom most az LMP-t (Les Mills Pump), eldöntöttem, hogy mától, ha belefér az időmbe (ha csinálok rá időt), minden nap fogok hasazni. Lehet kiabálni: süket béka vagyok. Ugyanis a hasamon már csak ippeg valami zsír a fedőréteg, tehát, ha fejlődnek a hasizmaim, nem a zsírt fogják felnyomni (bár a hasizomnál ez sztem nem lenne túl látványos), hanem látszódni is fognak. És nem is félek túlzottan attól, hogy jövő héten kockás hasizmos fotóval fogok megjelenni a blogon. Azért az izom nem két nap alatt fejlődik.
 
A kockás has titkáról már itt írtam, és itt is.
 
Szóval íme a terv:
 
HAS
 
H
K
SZE
CS
P
SZO
V
03.11-
INSANITY/
Cardio abs
(16 p)
PÉNTEK ENIKŐ/
Has-far zóna
(25 p)
(napi edzésben)
REVABS/
Mercy abs
(15 p)
-
PÉNTEK ENIKŐ/
Has-kar intervall
(20 p)
(napi edzésben)
03.18-
REVABS/
Merciless abs
(15 p)
-
(napi edzésben)
REVABS/
Fat-burning abs
(40 p)
(napi edzésben)
INSANITY/
Cardio abs
(16 p)
(napi edzésben)
03.25-
INSANITY/
Cardio abs
(16 p)
-
PÉNTEK ENIKŐ/
Has-far zóna
(25 p)
(napi edzésben)
REVABS/
Mercy abs
(15 p)
PÉNTEK ENIKŐ/
Has-kar intervall
(20 p)
REVABS/
Fat-burning abs
(40 p)
 


3 megjegyzés:

  1. Hajra!!!
    Asylum 2-öt még nincs meg? Van rajta egy nagyon szuper hasedzeses blokk. Parszor megcsinaltam , amikor a pihenönapon nem birtam magammal, nagyon jo!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna még nincs meg :(
      De meglesz majd, egészen biztos vagyok benne, hogy szjúpör!! :))

      Törlés
  2. Kramli-Farkas Monika2013. március 11. 23:10

    Timi, nagyon szeretem a blogodat olvasgatni..ezt a bekas tortenetet lopom ;)

    VálaszTörlés