2013. január 11., péntek

Recept: Sült hús

Fogalmam sincs, létezik-e ilyen étel, mármint hogy eredetileg ezen recept alapján, és ha igen, mi a neve. A tényállás az volt, hogy el kell készítenem a tarját. De valami mennyei finomra, hogy meg is egyem. Mert ugye husi, amit...
Fogtam a tarjaszeleteket, beleforgattam Zero 6 lisztbe, és egy lábos aljára fektettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, kapott sót, borsot, rengeteg fokhagymát, fedő alatt puhára pároltam. Majd áttettem a hússzeleteket egy serpenyőbe, amibe olyan 2 ek oliva olajat öntöttem. Közepes lángon jól megpirítottam a szeleteket. Mikor már majdnem készen volt, 2 szelet bacont kockáztam rá (a nagyon zsíros részét leszedtem).
Ez volt az ebédem (150 g hús, 100 g vegyes párolt zöldség), és meg kell jegyezzem: nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése