2012. október 18., csütörtök

Hús-vér motiváció 9

Eddigiek itt és itt is.
 
Januárban, amikor csatlakoztam a FB-os BB csoporthoz, N. ott volt. A csapat egyik magja volt már akkor is. Segített, válaszolt, ha gondom volt, ha kérdeztem. Márpedig akkor még semmit nem tudtam a Beachbody edzésekről, volt kérdésem bőven.
N. két kissrác anyukája. És januárban fejébe vette, hogy most akkor ebből elég, irány az alakváltás!
Nem volt egyszerű az útja, ő is próbálkozott az étkezés sokféle formájával, nem tudta, mennyit egyen, mikor, hogyan, de végig csinálta az edzéseket lelkiismeretesen.
Volt, hogy a mérleg nem akarta az igazságot. Sokszor. De nem adta fel. Tovább csinálta, amíg egyszer csak meglelte az utat, amin tovább haladva a mérleg is azt mondta: a barátod leszek.
Január óta nemcsak a haja színe változott, hanem (bár kövér ő sem volt sztem egyáltalán) azt hiszem, az utána kép alapján nyugodtan kijelenthetem, hogy a teste "rút kiskacsából" gyönyörű, hófehér hattyúvá változott. Nem hogy lefogyott csak, hanem izmos és feszes anyuka lett, és az a magabiztos mosoly számomra mindennél többet mesél.
Januártól augusztusig minusz 16 kiló. És egy gyönyörű, izmos test. Konditerem nélkül, személyi edző nélkül, vasakarattal, fegyelemmel és kitartással. Otthon, két kisgyerek mellett.
Ahogy az eddigi hús-vér motiváló emberek előtt, N. előtt is meghajlok és emelem a kalapomat.
:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése