2012. augusztus 15., szerda

Vacsora: Cseles lecsó

Cseles, mert spenótos tojásnak indult. Én is indultam a boltba, spenótért, de nem volt (fagyasztott spenótlevél). Sebaj, van nekem hétvégi szerzeményem, minden földi jó, spenót helyett lesz az. Viszont szereztem a boltban akciós füstölt mozzarellát, és ezt mindenképpen bele akartam tenni a mai vacsimba. Mini csellel (hüpp, hüpp, hüpp, tojástrükk!) meg is oldottam:

Cseles lecsó



1 kávéskanál oliva olajon megfonnyasztottam 1 kis fej lila hagymát (hétvégi szerzemény), 1 marék apróra vágott paradicsomot (hétvégi szezemény), fél marék piros és fél marék sárga paprikát (szintén hétvégi), egy marék apróra vágott cukkinit (héjastól) (hazai ez is). És itt jön a tojástrükk: a 3 tojinak csak a fehérjét használtam (a sárgájában sok a zsír), így egy szelet füstölt mozzarellát simán rátehettem a tetejére. Egyszerű, nagyszerű, isteni finom lett! :)

További vacsorák itt.

3 megjegyzés: