2012. augusztus 22., szerda

Reggeli: Boszipalacsinta

Összekevertem 1 tojást, 1 késhegynyi szódabikarbónát, fahéjat, 30 g zabpelyhet (apró szeműt), 20 g diabetikus lisztet, 100 ml tejet, 100 g túrót. És mivel edzés után vagyok, 1 adag fehérjeport. A túróm darabos volt, így az egészet beleöntöttem a mixerbe és gyorsan átforgattam benne. A csodaserpenyőmben olaj nélkül, lassú lángon megsütöttem. Az egész 10 perc, és ebben már benne van a mosogatás is, amit érdemes mielőbb megtenni, mert nagyon ragad és gyorsan szárad ez a massza. (Nem a Felipe ;-)) Nekem 6 kis palacsintám lett ebből a mennyiségből. Hajszál vékonyan 3 db-ot megkentem cukormentes lekvárral, a többit egy bögre frissen főtt kávéval ettem meg. (A képen nem megégett palacsintát látni, hanem a fehéjtól szép barnás színt kapottat.) És jön a tea és a víz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése