2012. július 24., kedd

Ebéd: Hamis lecsó cukkinivel




Tja, kérem, amikor a cipésznek lyukas a cipője... Mindig mondom, írom, hogy tervezés, tervezés, tervezés, aztán ugye tegnap az uzsikészítés előtt hirtelen boltba kellett rohannom, mert nem volt itthon tojás, ma meg a tervezett lecsó "viccelt meg". Paprika nem volt itthon... Sebaj.

Előkészítettem:
  • a kis csodaserpenyőmet
  • fakanalat
  • 40 g vöröshagymát aprítva
  • 40 g paradicsomot kockázva
  • 150 g cukkinit meghámozva-felkockázva
  • 2 tojást.
Így készítettem:
  •  a serpenyőbe beletettem a hagymát, alágyújtottam
  • rádobtam a paradicsomot
  • amikor a paradicsom levet eresztett, hozzátettem a cukkinit
  • pici vizet öbtöttem hozzá, lefedtem, készre pároltam
  • ráöntöttem a 2 tojást, megsütöttem.
Nagyon gyors, olcsó, nagyon egyszerű és nagyon finom volt!!
Nem használtam hozzá fűszereket, mert szeretem érezni a zöldségek saját ízét sok ételben :)
Két kis szeletke kenyeret ettem hozzá.

Összesen: 316 kcal, 12.5 g fehérje, 44 g CH, 9.7 g zsír.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése